Kävi tossa tänä aamuna töistä tullessa sellainen hauska juttu että tulin pienemmältä tieltä isommalle noin 10-20km/h vauhtia sohjon/lumen takia ja isolle tielle päästyä kiihdytin noin 75% kaasulla lumettomassa kohdassa,sitten alkoi lumi ja samalla veto loppui ja tuntui menevän vauhdissa vapaalle kun kaasulla pari kertaa kokeilin,mittaristossa oli kuitenki D päällä. Pääsin bussipysäkille jossa pidin pari sekuntia vapaalla ja koitin R ja D ja taas kaikki toimi normaalisti ja kesti täys kaasun kuivalla asfaltilla ja lumella ilman ongelmia,mitäköhän tuossa kiihdytyksessä mahtoi tapahtua?
Esp ei ollut päällä/oli napista painettuna pois.
Loota öljyt on oikeassa tasossa/oikean väriset ja vaihdettu 70tkm aikana 2 kertaa. Turbiininlukkoventtiili,vaihteistojen venttiilit ja tunnistin levy vaihdettu kesällä/syksyllä.
Auto on w203 c200cdi 2006
Vapaalle kesken kiihdytyksen?
Vapaalle kesken kiihdytyksen?
Dodge Dart -66
MB s203 c200cdi -06
Peugeot 205 GTI -88
Citroen xsara picasso HDI -03
MB s203 c200cdi -06
Peugeot 205 GTI -88
Citroen xsara picasso HDI -03
Okei... lueskelin joskus täältä ja toiselta voorumilta että olitte rakennellut noita koneistoja kai,niin mietin että oliko sinne jotain kestävämpiä osia saatavilla/onko se tarpeellista jos tässä jossain vaiheessa muutenkin piristäisi autoa että saisi sen 200-220 hevosta?CDI203 kirjoitti:Paine karkaa, koneisto remonti
Olin odottanut että kesällä kuivalla ennemmin tekisi jotain tollasta,mutta mietin myös että äkillinen pidon menetys kun tuli niin johtuiko se siitä. Outoa ettei mennyt vikatilaan.
Dodge Dart -66
MB s203 c200cdi -06
Peugeot 205 GTI -88
Citroen xsara picasso HDI -03
MB s203 c200cdi -06
Peugeot 205 GTI -88
Citroen xsara picasso HDI -03