Autohan on siis C270CDI -02, 240tkm ajettu automaatti, jonka toin tämän viikon tiistaina suomeen.
Autoa ei ole tarkoitus kilvittää ennen kesää,vaan katsella kaikki paikat kuntoon että auto on tip top.
Vaihdelaatikossa seuraavanlaista ongelmaa:
-Pienellä nopeudella kun runttaa monon rintapeltiä vasten niin heittää joskus vapaalle? (luistonesto päällä)
- Välistä lukitsee kakkosvaihteen päälle, auton sammutus ja meno jatkuu normaalisti
-2-3. vaihdon välissä kierrokset pääsevät nousemaan kaasujalan asennosta riippuen 100-500 rpm
Itse olen ajatellut omassa päässäni seuraavan toimintasuunnitelman:
-Ohjainboksin (vänkärin jalkotilan) puhdistus& kuivaus
- Turbiinilukon solenoidin vaihto
- johdinlevy uusiks
-uudet ölkät ja suodatin ,joku tonni ajoa ja uusiks
Sit tämmönen utelu että onko tässä autossa edes vaihteiston öljytikkua? ainakaan en ole mistään tuollaista löytänyt konepellin alle vilaistessa

Tällä hommalla ei oo mulla kiire ,koska on monta rautaa tulessa muutenkin, mutta joku varmaan osaa teistäkin sanoa että onnistuuko tällaiselta matti meikäläiseltä noitten vaihto? ja joutuuko laatikon ottamaan ns "pöydälle" osien vaihdon vuoksi?
Nimimerkillä melkein kaikkea muuta on tullut kokeiltua paitsi automaattilaatikon purkua..