Simpukan kiristys 560 sec Päivitys

Vastaa Viestiin
sec 560
Viestit: 14
Liittynyt: 27.12.2014 18:15
Paikkakunta: kerava

Simpukan kiristys 560 sec Päivitys

Viesti Kirjoittaja sec 560 »

Tuli tuossa vaihdeltua etupäähän kaikki nivelet ja puslat ja nyt sitten huomasin, että hieman klappia simpukassa n. 2-3 cm rattissa, en sitten tiedä onko parempi noin, kun simpukka liian kireä ajoltaan tosi hyvä ja ohjaus palauttaa hyvin.
Tuo mutteri on vaan tuossa secissä sellaisessa paikassa, että hylsy ei mahdu paikalleen otta kiinni lohkoon ja alhaalta ei kulmalenkillä saa voimaa avata.

Tuollaiset avaimet piti tehdä, että onnistuu.
Pitkä pallopäinen 6mm pallopää kuusiokoavain olisi paras mutta ei sattunut löytymään.
Alhaaltapäin mutteri auki ja ylhäältä säätö.Kuva
Viimeksi muokannut sec 560, 04.4.2015 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
severi
Viestit: 210
Liittynyt: 30.9.2005 16:16

Viesti Kirjoittaja severi »

Tulihan ohjausiskarikin testattua/uusittua. Se on tärkeä komponentti. Välys vaikuttaa pieneltä, varsinkin jos ei ajaessa häiritse, niin ei tarvi mielestäni välittää. Sopiva avain alakautta pitäisi mahtua, aivan aavistuksen jos kirraisi, tulee vaan helposti ahnehdittua, ja simpukka tykkää huonoa.
sec 560
Viestit: 14
Liittynyt: 27.12.2014 18:15
Paikkakunta: kerava

Viesti Kirjoittaja sec 560 »

Kyllä vaihdoin myös tuon iskarin.
No täytynee varmaan itse rakentaa tuollainen avain joku kukonjalkaa muistuttava.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”