Venttonin SEL. Myin poikkeen
Venttonin SEL. Myin poikkeen
Kun kerran kaikki tähän asti kirjoitettu on kadonut, niin tuotetaan sitten pikkuhiljaa uutta.
Nyt ei ole mitään uutta kerrottavaa, tämän kuun puolella pitäisi käydä leimaukkoa jututtamassa ja sitten ajella auto talliin odottelemaan joko kesää tai inspiraatiota.
Kuvat on kivoja, niin laitetaan nyt yksi:
Oho. Eiku:
Nyt ei ole mitään uutta kerrottavaa, tämän kuun puolella pitäisi käydä leimaukkoa jututtamassa ja sitten ajella auto talliin odottelemaan joko kesää tai inspiraatiota.
Kuvat on kivoja, niin laitetaan nyt yksi:
Oho. Eiku:
Viimeksi muokannut Fenton, 26.6.2015 22:21. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Tjahah. Meinasin piruuttaan kokeilla taas tauon jälkeen tulille, jos olis pari notkistavaa kierrosta ajellut tuossa pihamaalla.
Syksyllä hankittu akku pirulainen livennyt niin tyhjäksi, ettei edes varoitusvalot jaksaneet loimottaa. Varmaan se on sitten jäätynyt p*skaksi
No, ei siinä mitään, ajattelin. Pelti auki ja lataukseen tai kaapeleilla käyntii, että saa siirrettyä lämpimään sen, tutkii sitten.
Ja v*tut. Kun tempaisin konepellin kahvasta, niin napsahti vaan ja vipu hervottomaksi. Ei sitten pelti auennut.
Enkä tiedä kummasta päästä se on poikki/irti, kun ei tuossa katoksessa mahdu avaamaan edes ovea sen vertaa että mahtuisi sinne kojelaudan alle katsomaan.
Ensin ajattelin, että lataan sen tupakin sytyttimen kautta, mutta sitten tuli mieleen ettei se toimi.
Eikä tuo älylaturi osaa lähtä lataamaankaan jos akku on ihan tyhjä.
Mikä neuvoksi?
Haenko jostain vanhan Matti-laturin lainaan ja lataan sen sisävalon kautta
Milläs tuo konepelti avataan, ilman sitä vaijeria? Sehän on vielä suatana kahdella lukolla..
Taaskaan ei ota pattiin
Syksyllä hankittu akku pirulainen livennyt niin tyhjäksi, ettei edes varoitusvalot jaksaneet loimottaa. Varmaan se on sitten jäätynyt p*skaksi
No, ei siinä mitään, ajattelin. Pelti auki ja lataukseen tai kaapeleilla käyntii, että saa siirrettyä lämpimään sen, tutkii sitten.
Ja v*tut. Kun tempaisin konepellin kahvasta, niin napsahti vaan ja vipu hervottomaksi. Ei sitten pelti auennut.
Enkä tiedä kummasta päästä se on poikki/irti, kun ei tuossa katoksessa mahdu avaamaan edes ovea sen vertaa että mahtuisi sinne kojelaudan alle katsomaan.
Ensin ajattelin, että lataan sen tupakin sytyttimen kautta, mutta sitten tuli mieleen ettei se toimi.
Eikä tuo älylaturi osaa lähtä lataamaankaan jos akku on ihan tyhjä.
Mikä neuvoksi?
Haenko jostain vanhan Matti-laturin lainaan ja lataan sen sisävalon kautta
Milläs tuo konepelti avataan, ilman sitä vaijeria? Sehän on vielä suatana kahdella lukolla..
Taaskaan ei ota pattiin
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Fenton kirjoitti:No? Ei yhtäkään hyvää vihjettä?
Nykäise moottorisahalla uusi sivuovi katokseen. Tai sitten etuovi, että pääset sitä kautta käsiksi.Fenton kirjoitti:Enkä tiedä kummasta päästä se on poikki/irti, kun ei tuossa katoksessa mahdu avaamaan edes ovea sen vertaa että mahtuisi sinne kojelaudan alle katsomaan.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Kysys Touhottajalta onko sillä mitään ideaa tuon pellin aukasemiseen.Fenton kirjoitti:No? Ei yhtäkään hyvää vihjettä?
Kai se sitten pitää viikonloppuna ruveta kehittämään jotain.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
se vaijeri luultavasti kahvanpäästä irti taikka poikki jos lukon päästä menee poikki niin ainakin toinen lukko pitäs auveta, mutta tarttee sun saaha se etuovi kumminki auki että pääset kattoo miten sen vaijerin laita on, taikka aukasu vivun laita pellin aukeemattomuuteen
vaijerin haara on noin kolokytä senttiä ajovalosta taaksepäin
vaijerin haara on noin kolokytä senttiä ajovalosta taaksepäin
Aukiaahan se ovi semmosen kolkytä senttiä, tämmönen hoikka sata ja risat solahtaa siitä kuin silakka kuskin paikalle. Siis jalat edellä normaalisti istualleen.
Vaan pää edellä, että pääsisi näkemään sen kahvan, niin ei taivu. Pitänee koittaa kääntyillä siellä auton sisällä, mutta on se pirun hankalaa. Minä kun en ole juuri rautakankea notkeampi.
Vaan pää edellä, että pääsisi näkemään sen kahvan, niin ei taivu. Pitänee koittaa kääntyillä siellä auton sisällä, mutta on se pirun hankalaa. Minä kun en ole juuri rautakankea notkeampi.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Konepelti on auki! Vaijerin pää oli paennut kojelaudan sisään, vaan löytyi se sieltä. Ei ollut edes poikki, irronnut vain. Nyt auto käydä ronksottelee tuossa pihalla. Nätisti lähti käyntiin, kun vaan virtaa saatiin tarjolle.
Vaihteet oli hukassa, kaikki pykälät menivät päälle vasta maksimikierroksilla, kun kävin tuossa suljetulla tiellä kokeilemassa. Nelonen ei mennyt niillä nopeuksilla joita tuolla tiellä pystyy kokeilemaan.
Kick-downin katkaisija on paskiintunut, ikäänkuin päällä koko ajan. Johto irti kaikki toimii.
Voikohan tuon purkaa ja korjata vai pitääkö ostaa Touhottajalta uusvanha?
Vaihteet oli hukassa, kaikki pykälät menivät päälle vasta maksimikierroksilla, kun kävin tuossa suljetulla tiellä kokeilemassa. Nelonen ei mennyt niillä nopeuksilla joita tuolla tiellä pystyy kokeilemaan.
Kick-downin katkaisija on paskiintunut, ikäänkuin päällä koko ajan. Johto irti kaikki toimii.
Voikohan tuon purkaa ja korjata vai pitääkö ostaa Touhottajalta uusvanha?
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tarkotakko sitä kytkintä mikä on polokimen alla, vai lootan takapäässä olevaaFenton kirjoitti:Konepelti on auki! Vaijerin pää oli paennut kojelaudan sisään, vaan löytyi se sieltä. Ei ollut edes poikki, irronnut vain. Nyt auto käydä ronksottelee tuossa pihalla. Nätisti lähti käyntiin, kun vaan virtaa saatiin tarjolle.
Vaihteet oli hukassa, kaikki pykälät menivät päälle vasta maksimikierroksilla, kun kävin tuossa suljetulla tiellä kokeilemassa. Nelonen ei mennyt niillä nopeuksilla joita tuolla tiellä pystyy kokeilemaan.
Kick-downin katkaisija on paskiintunut, ikäänkuin päällä koko ajan. Johto irti kaikki toimii.
Voikohan tuon purkaa ja korjata vai pitääkö ostaa Touhottajalta uusvanha?
tai no, venttiilihän se lootan päässä oleva on eikä oikein kytkin
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Itse itselleni vastaten: Kyllä sen voi purkaa ja korjata. Vaihdoin kuoleentuneen jousen uuteen ja rasvasin kikkulan, niin toimii taas.Fenton kirjoitti: Kick-downin katkaisija on paskiintunut, ikäänkuin päällä koko ajan. Johto irti kaikki toimii.
Voikohan tuon purkaa ja korjata vai pitääkö ostaa Touhottajalta uusvanha?
Jotenkin se sinne pohjaan jumitteli, vaan kun on pontevampi joiteri, niin eipä jää enää. Saa painaa kyllä poljintakin huomattavasti navakammin, että kikdaunaa
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Jahas, jahas.
Perjantaina turasin pienen paikan kuskin puolen helmaan, raaputtelin tunkinreiän ympäriltä ruosteet pois, kiristin aavistuksen stondisjarrua ja urmakkaasti kurvasin Lahteen katsastukseen. Jarrujen puolesta vähän jännitti, mutta nehän oli erittäin hyvät. samoin iskarit ja jopa päästöt.
Viereisellä nosturilla oli naamankohotusmallin W126, onnettomilla jalkatiloilla, mutta muuten ihan siisti. Naapurifoorumilaisia kehui olevansa. Melkein tunti siinä jo vuoroa odotellessa kerittiin turinoida, aika meni ihan mukavasti.
Vaan joo, löysi se insin ööri huomautettavaakin. Vänkärin puoleinen raidetangon pää oli tullut aukealle polun päässä uusintareissuhan se siitä tuli.
No, matkalla reippaasti hakemaan uusi osa (8€) ja kotiin vaihtamaan, tarkoituksena vielä saman päivän aikana ehtiä uusinnalle.
En ehtinyt, vastoinkäymisiä oli toki muitakin, vanhempi tytöistä säikäytti isäparan pahemman kerran, vaan onneksi ei loppujen lopuksi käynyt kuinkaan. Eipä se kyllä lähtenyt se nuppikaan irti. Kartiostaan pomppasi niinkuin ei kiinni olisi ollutkaan, vaan eipä kiertynyt mihinkään.
Aikani siinä pihalla helteessä pakersin, sitten löin sen verran nippuun, että sain talliin montun päälle ja hylkäsin siihen.
Tänään sitten sain aikaiseksi lähteä irroittamaan sitä uudestaan ja lähtihän se, puolen kymmentä rikottua työkalua myöhemmin.
Huomenna uusinnalle
Perjantaina turasin pienen paikan kuskin puolen helmaan, raaputtelin tunkinreiän ympäriltä ruosteet pois, kiristin aavistuksen stondisjarrua ja urmakkaasti kurvasin Lahteen katsastukseen. Jarrujen puolesta vähän jännitti, mutta nehän oli erittäin hyvät. samoin iskarit ja jopa päästöt.
Viereisellä nosturilla oli naamankohotusmallin W126, onnettomilla jalkatiloilla, mutta muuten ihan siisti. Naapurifoorumilaisia kehui olevansa. Melkein tunti siinä jo vuoroa odotellessa kerittiin turinoida, aika meni ihan mukavasti.
Vaan joo, löysi se insin ööri huomautettavaakin. Vänkärin puoleinen raidetangon pää oli tullut aukealle polun päässä uusintareissuhan se siitä tuli.
No, matkalla reippaasti hakemaan uusi osa (8€) ja kotiin vaihtamaan, tarkoituksena vielä saman päivän aikana ehtiä uusinnalle.
En ehtinyt, vastoinkäymisiä oli toki muitakin, vanhempi tytöistä säikäytti isäparan pahemman kerran, vaan onneksi ei loppujen lopuksi käynyt kuinkaan. Eipä se kyllä lähtenyt se nuppikaan irti. Kartiostaan pomppasi niinkuin ei kiinni olisi ollutkaan, vaan eipä kiertynyt mihinkään.
Aikani siinä pihalla helteessä pakersin, sitten löin sen verran nippuun, että sain talliin montun päälle ja hylkäsin siihen.
Tänään sitten sain aikaiseksi lähteä irroittamaan sitä uudestaan ja lähtihän se, puolen kymmentä rikottua työkalua myöhemmin.
Huomenna uusinnalle
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Ilimeisesti 126:n vänkärin puolen raidetangon päälle on langetettu jonkinsortin kirous, koska itsellani oli aivan samalainen episodi sitä kuulaa vaihtaessa. Lämmitystä, jäähdytystä, crc:tä, varovaisia manauksia, vääntelyä, naputtelua. Minulla homma vastusti jo kartiosta irrottaessa, mutta erinomaisen hankalaksi se osanketale äityi kierteestä ulostautuessa. Kuskin puolelle sisemmän raidepään vaihto taas hoitui kaikkine valmisteluineenkin sorapiharemonttina alle puolen tunninFenton kirjoitti:Jahas, jahas.
Perjantaina turasin pienen paikan kuskin puolen helmaan, raaputtelin tunkinreiän ympäriltä ruosteet pois, kiristin aavistuksen stondisjarrua ja urmakkaasti kurvasin Lahteen katsastukseen. Jarrujen puolesta vähän jännitti, mutta nehän oli erittäin hyvät. samoin iskarit ja jopa päästöt.
Viereisellä nosturilla oli naamankohotusmallin W126, onnettomilla jalkatiloilla, mutta muuten ihan siisti. Naapurifoorumilaisia kehui olevansa. Melkein tunti siinä jo vuoroa odotellessa kerittiin turinoida, aika meni ihan mukavasti.
Vaan joo, löysi se insin ööri huomautettavaakin. Vänkärin puoleinen raidetangon pää oli tullut aukealle polun päässä uusintareissuhan se siitä tuli.
No, matkalla reippaasti hakemaan uusi osa (8€) ja kotiin vaihtamaan, tarkoituksena vielä saman päivän aikana ehtiä uusinnalle.
En ehtinyt, vastoinkäymisiä oli toki muitakin, vanhempi tytöistä säikäytti isäparan pahemman kerran, vaan onneksi ei loppujen lopuksi käynyt kuinkaan. Eipä se kyllä lähtenyt se nuppikaan irti. Kartiostaan pomppasi niinkuin ei kiinni olisi ollutkaan, vaan eipä kiertynyt mihinkään.
Aikani siinä pihalla helteessä pakersin, sitten löin sen verran nippuun, että sain talliin montun päälle ja hylkäsin siihen.
Tänään sitten sain aikaiseksi lähteä irroittamaan sitä uudestaan ja lähtihän se, puolen kymmentä rikottua työkalua myöhemmin.
Huomenna uusinnalle
® Mesen Porkkana-klubi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
kun ostit sen uuven nivelen, olisit samalla ostanu nivelen ulosvetäjän (n.20€) olisit ehtiny uusinta näytilleFenton kirjoitti:Jahas, jahas.
Perjantaina turasin pienen paikan kuskin puolen helmaan, raaputtelin tunkinreiän ympäriltä ruosteet pois, kiristin aavistuksen stondisjarrua ja urmakkaasti kurvasin Lahteen katsastukseen. Jarrujen puolesta vähän jännitti, mutta nehän oli erittäin hyvät. samoin iskarit ja jopa päästöt.
Viereisellä nosturilla oli naamankohotusmallin W126, onnettomilla jalkatiloilla, mutta muuten ihan siisti. Naapurifoorumilaisia kehui olevansa. Melkein tunti siinä jo vuoroa odotellessa kerittiin turinoida, aika meni ihan mukavasti.
Vaan joo, löysi se insin ööri huomautettavaakin. Vänkärin puoleinen raidetangon pää oli tullut aukealle polun päässä uusintareissuhan se siitä tuli.
No, matkalla reippaasti hakemaan uusi osa (8€) ja kotiin vaihtamaan, tarkoituksena vielä saman päivän aikana ehtiä uusinnalle.
En ehtinyt, vastoinkäymisiä oli toki muitakin, vanhempi tytöistä säikäytti isäparan pahemman kerran, vaan onneksi ei loppujen lopuksi käynyt kuinkaan. Eipä se kyllä lähtenyt se nuppikaan irti. Kartiostaan pomppasi niinkuin ei kiinni olisi ollutkaan, vaan eipä kiertynyt mihinkään.
Aikani siinä pihalla helteessä pakersin, sitten löin sen verran nippuun, että sain talliin montun päälle ja hylkäsin siihen.
Tänään sitten sain aikaiseksi lähteä irroittamaan sitä uudestaan ja lähtihän se, puolen kymmentä rikottua työkalua myöhemmin.
Huomenna uusinnalle
se piti vielä sanoo, että nivelen ulosvetäjä ei sitten ole kertakäyttö työkalu