tulpanjohdot

Vastaa Viestiin
JEO

tulpanjohdot

Viesti Kirjoittaja JEO »

Vaihdoin tuossa tulppia secistä ja huomasin että johdotkin ovat vaihtokelpoiset. Noh sitten tarvikeliikkeestä kyseleen uusia niin kauppaavat vain boschilaisia. 20euroa kipale ja tilauksella saksasta viikon toimitusajalla! Sytytysjohdoista! koko sarja tulee maksaan melkein 200e. Merteil kauppaa sarjaa 150eurolla. Niin kysymys kuuluukin että mitä erikoista noissa johdoissa on vai kelpaako jokin muukin ehkä jopa halvempi merkki, jos vain löydän samanmittaisen? Kokemuksia? Auto on 560sec vm. 1990. Niistä johdoista sen verran, että sylintereillä 1-6 oli johdot saman mittaiset ja samalla varaosanumerolla. 7ja8 ovat hieman pidemmät ja ne kaks samalla numerolla.
Runtula
Seppä Ilmarinen

Viesti Kirjoittaja Runtula »

Mulla on jenkkikoneeseen tarkotettu tee se itse sarja. Hinta oli vain 50 egee mutta joutuu tekemään hieman töitä että ne saa käymään paikalleen jos jakaja on ruuvipäällä niinkuin mulla. Häiriösuojausta niissä ei ole joten radio on jatkuvassa turbo modissa ainakin vihellyksen perusteella. Muuten ne on kyllä tehtäväänsä hoitanu ihan hyvin jo pari vuotta :)
AMG special group supervisor & toolmaker.

Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”