Project Jsus - Registered at last: R107 450SL -78
Eli niin kutsuttua kallista säästöä...pumba kirjoitti:Sikafleksin kierrät kaukaa pitää sisällään semmoisia aineita että ruostuu taatusti....sitä varten mitä suunnittelet on ihan omat massat.... sika on viho viimeistä tavaraa noihin tai mihinkään missä on peltiä ja kosteutta samassa paikassa
Taitaa olla viisainta vaan kiltisti ostaa kunnon aineet ja unohtaa kikkailut... Toi ilmaiseksi saatu -90 205 pösö on enemmänkin niitä varten...
No niin, toverit. Kevät se sieltä tulee ja taas pitäisi palata tämän projektin äärelle. Onpas tehnyt muuten hyvää pitää pientä taukoa mersuista ja ajella huolettomilla ranskalaisilla....
Vielä, kun vähän aurinko paistaisi lämpimämmin, niin ehkä jaksaisi taas vääntäytyä autotalliin ihmettelemään, mitä sitä taas pitikään tehdä...
Vielä, kun vähän aurinko paistaisi lämpimämmin, niin ehkä jaksaisi taas vääntäytyä autotalliin ihmettelemään, mitä sitä taas pitikään tehdä...
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Komeen näkönen peli ja kohtuu pienillä, entistä ehompi
Itellä toi USA -look ja väri hivelee silimiä
Itellä toi USA -look ja väri hivelee silimiä
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Pitäisi nuo lattiapalat ostaa joten olisikohan tämä hyvä vaihtoehto:
http://www.sls-hh-shop.de/index.php/cat ... prod_12539
Sopiiko ne heittämällä tuohon ameriikan 450SL -78:iin?
Olisiko jollain tiedossa jotain parempaa vaihtoehtoa?
http://www.sls-hh-shop.de/index.php/cat ... prod_12539
Sopiiko ne heittämällä tuohon ameriikan 450SL -78:iin?
Olisiko jollain tiedossa jotain parempaa vaihtoehtoa?
voin ajella mopedilla kattomaan tätä rojektia,, kun saan mopedit ensin iskuun
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
juu ei mutta jos sillon heinäkuun puolvälin tienoollaJsus4 kirjoitti:mutta ei taida kannattaa laittaa tippumaan ihan vielä....
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
niin juu,, mulla tuli tuo isompi mobedi "valmiiksi" kesäkuun vikalla viikolla.. pienemmästä on syyläri vielkin maailmalla,, tarviiko siellä päässä ajaa kuinka pitkä matka hiekkatietä,, superbikella olen kerran kokeillut ajaa hiekka tietä 20km/h on aikalailla maks vauhti,, ja kun 30km/h saakka luistellaan kytkimellä.. niin eiku sitä vaan mietein että tulisinko sittenkin tuolla enskalla..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Jos tulet Porin kautta Eurajoelle ja siitä Lapin suuntaan, niin hiekkatietä on noin 10 m ja sekin alamäkeä.eero1989 kirjoitti:niin juu,, mulla tuli tuo isompi mobedi "valmiiksi" kesäkuun vikalla viikolla.. pienemmästä on syyläri vielkin maailmalla,, tarviiko siellä päässä ajaa kuinka pitkä matka hiekkatietä,, superbikella olen kerran kokeillut ajaa hiekka tietä 20km/h on aikalailla maks vauhti,, ja kun 30km/h saakka luistellaan kytkimellä.. niin eiku sitä vaan mietein että tulisinko sittenkin tuolla enskalla..
Mutta auto on nyt toisaalla laitettavana, joten vielä ei kannata tulla - ainakaan autoa katsomaan. Päivittelen tänne, miten tilanne edistyy...
Joo, saman tyylinen projekti taitaa olla. Olisihan se kiva, jos pääsis vielä tänä kesänä luvan kanssa ajelemaan, kun tuo on kuitenkin odottanut tallissa jo muutaman vuoden.Wikke kirjoitti:Ohoh hieno SL täälläkin. Taitaa olla ihan samanlaista roplaamista mitä minullakin. Lattiat on varmasti jokaisessa noissa vaihtokunnossa. Lähtökohta näyttäs olevan aavistuksen parempi mitä mulla.
Toivotaan että tälle kesälle valmistuu
Aiotko itse saada täksi kesäksi liikenteeseen, vai onko kyseessä pidemmän tähtäimen suunnitelma...?
Ja tässä kuva lupaamastani ameriikan unelmasta (toivottavasti ette odottaneet mitään hienompaa):
Juu, ensi viikolla meinasin käyttää katsastuksessa. Pientä painetta nyt mutta tuleepahan tehtyä kun loma kerran on ja aikaa. Talvella sitten sisustan sipistelyä ja pikkupuutteiden korjauksia. Kesät on kuitenkin tarkoitus pitää ajossa, vielä en ala atomeiksi tuota purkamaan, katsotaan 10 vuoden päästä kun on pahimmat ajohalut lähteny.Jsus4 kirjoitti:Aiotko itse saada täksi kesäksi liikenteeseen, vai onko kyseessä pidemmän tähtäimen suunnitelma...?Wikke kirjoitti:Ohoh hieno SL täälläkin. Taitaa olla ihan samanlaista roplaamista mitä minullakin. Lattiat on varmasti jokaisessa noissa vaihtokunnossa. Lähtökohta näyttäs olevan aavistuksen parempi mitä mulla.
Toivotaan että tälle kesälle valmistuu
® Mesen Porkkana-klubi
No, nyt on Mersu taas kotona. Seuraavaksi katsastukseen. Ajattelin, että vien suoraan konttorille ja korjaan vain listan mukaiset viat, niin pääsee kaikkein helpoimmalla ja nopeimmin.
Mutta mitähän tuohon nyt pitikään tehdä? Etu-umpiot piti olla E-hyväksytty ja olikos se niin, että ne pienet keltaiset valot eteenpäin eivät saaneet olla keltaisia? Sumuvalot (valkoiset keskemmällä alhaalla) kai saavat olla ihan tuollaiset? Oliko muuta?
Mutta mitähän tuohon nyt pitikään tehdä? Etu-umpiot piti olla E-hyväksytty ja olikos se niin, että ne pienet keltaiset valot eteenpäin eivät saaneet olla keltaisia? Sumuvalot (valkoiset keskemmällä alhaalla) kai saavat olla ihan tuollaiset? Oliko muuta?
Pistetääs nyt tännekin pari tyhmää kysymystä:
Kysytään nyt vielä, että uudet öljyt perään, laatikkoon, ohjaustehostimeen ja moottoriin kannattaa varmaan vaihtaa ennen talven seisontaa, eikä vasta keväällä ennen uutta ajokautta? Sama kysymys tulpille ja johdoille?
Miten olette tehostimen öljyjä vaihtaneet? Säiliö tyhjäksi, uutta tilalle, mutta täytyykö operaatio tehdä monta kertaa, koska sitä vanhaa öljyä on kuitenkin siellä systeemissä kierrossa ja vain osa itse säiliössä?
Ohjauksessa on vähän klappia (muutama sentti) ja simpukka vuotaa öljyä, jos joutuu esim. pysäköinnissä vääntämään rattia paljon puolelta toiselle pienisä nopeuksissa. Mistä lähteä tätä mysteeriä ratkomaan? Simpukan irrotus on ilmeisesti hankala homma ja säätö vaatii jonkin verran osaamista?
Ja perä kolahtaa esim. hidastettaessa, kun laatikko vaihtaa pienemmälle. Voisiko tuo olla myös kardaanin ristinivel? Onko vinkkejä, miten varmistua, missä vika on?
Meneekö muuten perään ja ohjaustehostimeen sama öljy kuin vaihdelaatikkoon (Mobilin ATF)???
Kysytään nyt vielä, että uudet öljyt perään, laatikkoon, ohjaustehostimeen ja moottoriin kannattaa varmaan vaihtaa ennen talven seisontaa, eikä vasta keväällä ennen uutta ajokautta? Sama kysymys tulpille ja johdoille?
Miten olette tehostimen öljyjä vaihtaneet? Säiliö tyhjäksi, uutta tilalle, mutta täytyykö operaatio tehdä monta kertaa, koska sitä vanhaa öljyä on kuitenkin siellä systeemissä kierrossa ja vain osa itse säiliössä?
Ohjauksessa on vähän klappia (muutama sentti) ja simpukka vuotaa öljyä, jos joutuu esim. pysäköinnissä vääntämään rattia paljon puolelta toiselle pienisä nopeuksissa. Mistä lähteä tätä mysteeriä ratkomaan? Simpukan irrotus on ilmeisesti hankala homma ja säätö vaatii jonkin verran osaamista?
Ja perä kolahtaa esim. hidastettaessa, kun laatikko vaihtaa pienemmälle. Voisiko tuo olla myös kardaanin ristinivel? Onko vinkkejä, miten varmistua, missä vika on?
Meneekö muuten perään ja ohjaustehostimeen sama öljy kuin vaihdelaatikkoon (Mobilin ATF)???
No niin, onnea!
Mie olen aiemmin vaihtanu tehostimen öljyt vain imemällä vanhat pois ja kaatamalla uutta perään, moottori käyntiin ja pari kertaa ohjausta laidasta laitaan ja sama proseduuri pari kertaa perään. Tosin hyvähän ne kaikki vanhat paskat olisi saada simpukasta liikkeelle... Suodatin toki vaihdetaan säiliön pohjalle myös.
Jtkuthan käyttää ohjaustehostimeen laatikkoöljyä, mutta itse olen laittanut aina MB Lenkgetriebeoelia, saa merkkiliikkeestä. Perään ja laatikkoon löytyy Castrolilta tai Mobililta sopivat litkut, viisaammat saa sanoa oikeat tyypit kun en itse muista enää.
Mie olen aiemmin vaihtanu tehostimen öljyt vain imemällä vanhat pois ja kaatamalla uutta perään, moottori käyntiin ja pari kertaa ohjausta laidasta laitaan ja sama proseduuri pari kertaa perään. Tosin hyvähän ne kaikki vanhat paskat olisi saada simpukasta liikkeelle... Suodatin toki vaihdetaan säiliön pohjalle myös.
Jtkuthan käyttää ohjaustehostimeen laatikkoöljyä, mutta itse olen laittanut aina MB Lenkgetriebeoelia, saa merkkiliikkeestä. Perään ja laatikkoon löytyy Castrolilta tai Mobililta sopivat litkut, viisaammat saa sanoa oikeat tyypit kun en itse muista enää.
® Mesen Porkkana-klubi