SEL pulmia.
SEL pulmia.
Päättipä SEL sammahtaa akku tyhjä. Laturi voisi olla rikki mutta isoin ongelma taitaa olla koko mittaristo. Virrat päälle kääntäessä ei yksikään valo syty. Latausko ei toimi jos akku valo ei kojelaudassa ole "kunnossa"? Polttimo on tänään vaihdettu mittaristoon mutta pimeänä pysyy. Ennenkö ryntään ostamaan uutta laturia nii jos jollakulla olisi jotakin pikaista ideaa tuon mittariston akku valon toiminnan suhteen? Autona 300SEL -86
Viimeksi muokannut Holmes, 23.3.2014 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes-Benz 230E
Mercedes-Benz 300 SEL
Mercedes-Benz 300 SEL
Jotenkin ynnäilisin niin päin että sen valon tekemiset on täysin turhat.
Aloitella nyt vaikka lataamalla akku jonka perästä sitten auto käymään ja kattua minkä verran se lataa. Jännitteen pitää olla joka tapauksessa yli 13,7V.
Kyllähän tuon nyt laturilta haisee kuitenkin, sitä vaan en muista oliko noissa irrotettava lataussäädin. Sen mykkänä olokin riittää moiseen kiukkuumiseen.
Aloitella nyt vaikka lataamalla akku jonka perästä sitten auto käymään ja kattua minkä verran se lataa. Jännitteen pitää olla joka tapauksessa yli 13,7V.
Kyllähän tuon nyt laturilta haisee kuitenkin, sitä vaan en muista oliko noissa irrotettava lataussäädin. Sen mykkänä olokin riittää moiseen kiukkuumiseen.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Minulta loppui hiilet aikanaan 300SE:stä laturista niin ettei myöskään latausvaloa sytyttänyt.
Katso se jännitteensäädin, että onko hiilet loppu. Ne vaihtamalla varmaan tokenee. Jännitteensäädin lähtee kahdella ruuvilla irti. Jännitteensäädin kokonaisenakaan ei maksa kuin vähän toista kymppiä.
Katso se jännitteensäädin, että onko hiilet loppu. Ne vaihtamalla varmaan tokenee. Jännitteensäädin lähtee kahdella ruuvilla irti. Jännitteensäädin kokonaisenakaan ei maksa kuin vähän toista kymppiä.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Jippii! Laturihan se oli. Yksi murhe vähemmän. Nyt kun tehty uusi Aihe nii jatketaan. 4-vaihteinen automaatti laatikko E/S napilla. Ei vaihda isointa vaihdetta "silmään". Moottoritiellä 100kmh = 3500rpm. Mistäköhän lähtisi ongelmaa purkamaan? Laatikon öljyt punaiset ja määrä ok. Gearbox electronic sulake ehjä.
Mercedes-Benz 230E
Mercedes-Benz 300 SEL
Mercedes-Benz 300 SEL
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori