Simoksin 300SEL
Simoksin 300SEL
Eilen illalla vaihtui lankku tämmöseen
Eli 300SEL vm-88, automaatti. Kouri Capital Oy:n edustusauto
199 BLAUSCHWARTZ
978 VELOURS GREY
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
280 STEERING WHEEL (400 MM DIA.) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM; ON W202 390 MM DIA.
341 ADDITIONAL LAMP
482 HARDER SPRING SUSPENSION AND SHOCK ABSORBERS
584 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
592 GREEN HEAT-INSULATING GLASS ALL ROUND, HEATED REAR WINDOW, LAMINATED SAFETY GLASS - TINTED STRIP
630 E.C.E. WARNING TRIANGLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
Ja viat kuului hintaan
- Ulkolämpömittarin anturi viallinen
- ASD-rele nyysitty
- Vas.takaikkuna ei aukea, johdot?
- Takapenkin verhoilu revennyt
- Etupuskurin kromit kuppaset, mukana tuli uudet
Eli 300SEL vm-88, automaatti. Kouri Capital Oy:n edustusauto
199 BLAUSCHWARTZ
978 VELOURS GREY
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
280 STEERING WHEEL (400 MM DIA.) AND GEARSHIFT LEVER IN LEATHER TRIM; ON W202 390 MM DIA.
341 ADDITIONAL LAMP
482 HARDER SPRING SUSPENSION AND SHOCK ABSORBERS
584 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
592 GREEN HEAT-INSULATING GLASS ALL ROUND, HEATED REAR WINDOW, LAMINATED SAFETY GLASS - TINTED STRIP
630 E.C.E. WARNING TRIANGLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
Ja viat kuului hintaan
- Ulkolämpömittarin anturi viallinen
- ASD-rele nyysitty
- Vas.takaikkuna ei aukea, johdot?
- Takapenkin verhoilu revennyt
- Etupuskurin kromit kuppaset, mukana tuli uudet
Viimeksi muokannut 745, 28.3.2017 15:39. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
-
- Viestit: 72
- Liittynyt: 29.6.2012 15:13
- Paikkakunta: Hell
Nelisen tonnia tullut jo tälläkin ajeltua, ilman suurempia murheita. Tosin kuskin oven lasinnostin on jo elämänsä ehtoopuolella, monttusella tiellä tipahtaa pari senttiä auki.
Väliaikalaskelmointi
- 2L ATF 220, yht. 18,90€
- Radio, Moponetin halavin, 39,90€
- 6kpl tulppia, yht. 21,40€
- Käyt. ASD-rele, 20€
- Käyt. ulkolämpömittarin antero, 10€
- Käyt. ufot, 20€
- Mittariston polttimoita, yht. 3€
Nämä tekee yhteensä 133,20€
133,20€ / 4000km = 0,0333€/1000km
Kulutus pyörii nurkissa ajellessa 12L tuntumassa.
Niin kilometrejähän on mittarissa tällä hetkellä 609038 ja lisää tulee joka päivä
Väliaikalaskelmointi
- 2L ATF 220, yht. 18,90€
- Radio, Moponetin halavin, 39,90€
- 6kpl tulppia, yht. 21,40€
- Käyt. ASD-rele, 20€
- Käyt. ulkolämpömittarin antero, 10€
- Käyt. ufot, 20€
- Mittariston polttimoita, yht. 3€
Nämä tekee yhteensä 133,20€
133,20€ / 4000km = 0,0333€/1000km
Kulutus pyörii nurkissa ajellessa 12L tuntumassa.
Niin kilometrejähän on mittarissa tällä hetkellä 609038 ja lisää tulee joka päivä
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Pannahan nyt tännekkin vähän päivitystä.
-
Vanteet hommailtu tähän ja kävin renkaatkin tuos hakemas. Jäi vähän vinoon pirssi kun toinen eturengas melkein tyhjä
-
Vanteet hommailtu tähän ja kävin renkaatkin tuos hakemas. Jäi vähän vinoon pirssi kun toinen eturengas melkein tyhjä
Viimeksi muokannut simoks, 17.8.2015 0:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Kesävalssit alla nyt ja ilmatkin pysyy jopa kun oikeenlaiset venttiilit piti tilata ebayn kautta
Ensviikolla sit uudet lokarit ja peräluukku kiinni niin ehkä tuo puskurin roikkuminen asettuis ja onpa ruosteettomat sitten.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Brabuksen monoblock III:t 3-osasina. Leveempää lippaa tulossa kyllä joskus. Mennään nyt noin toistaseks.kilander kirjoitti:Mitkäs vanteet noi on?
En sitten tiedä, käviskö äSsään jos takana olisi leveämpi vanne..
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
..
Pistinpä 20mm adapterit taakse niin ei sukella ihan niin kauheesti toi takavanne. Tuossa nyt näkyy tuo etupuskurin hinausluukku joka puuttui ja samalla taaempi tunkin luukku, molemmat maalattu myös nyt. Kuskin lasinnostin korjattu kun oli hampaat poikki alapäästä ja etuvilkut kun lakkas pelaamasta niin maadotusvikahan siellä oli eikä tuo vilkkurele syypäänä. Takaluukkua uutta odotellaan kun alunperin tilattu luukku olikin secciin eikä selliin, vaikka niissä tosi pieni ero olikin, sitte maalaushommia ja alkaa oleen pellit ok kunnossa(täydellistä ei haeta kunhan nyt noi isommat saa pois niin hyvä)
Pistinpä 20mm adapterit taakse niin ei sukella ihan niin kauheesti toi takavanne. Tuossa nyt näkyy tuo etupuskurin hinausluukku joka puuttui ja samalla taaempi tunkin luukku, molemmat maalattu myös nyt. Kuskin lasinnostin korjattu kun oli hampaat poikki alapäästä ja etuvilkut kun lakkas pelaamasta niin maadotusvikahan siellä oli eikä tuo vilkkurele syypäänä. Takaluukkua uutta odotellaan kun alunperin tilattu luukku olikin secciin eikä selliin, vaikka niissä tosi pieni ero olikin, sitte maalaushommia ja alkaa oleen pellit ok kunnossa(täydellistä ei haeta kunhan nyt noi isommat saa pois niin hyvä)
Viimeksi muokannut simoks, 17.8.2015 0:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Kovin vähän tullu ajeltua viimeaikoina, noh jarruputket uusittiin kun alkoi kusemaan leimalla jarrudynamon jälkeen.
Saiskohan tästä käyttöauton ihan jos sivistykseen muuttais ja ajelis kylää pitkin töihin ja takas tällä Kahtotaan.. Vois myydä tuon 606 väykyn poijes.
Saiskohan tästä käyttöauton ihan jos sivistykseen muuttais ja ajelis kylää pitkin töihin ja takas tällä Kahtotaan.. Vois myydä tuon 606 väykyn poijes.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Hieno auto, vaikkei V8 olekkaan. Jotenkin tuo Kouri-historia tekee tästä poikkeuksellisen palasen Suomen historiaa.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Itellä tulee ajettua noin kerran viikkoon vaan ässällä.. Liekö haittaa. Kumman pitkää starttia tarjonnu nyt hetkenaikaa kun kesällä lähti samantien ku näytti avainta vaan Noh säilytys tallissa niin ei ole säänarmoilla.
Tätä en ole vissiin tänne laittanut, mutta sattupa tämmönenkin pari kuukautta sitten.. on toki jo korjattu vakuutusyhtiön piikkiin.
Havainnollistava videokin löytyy tapahtuneesta
https://www.youtube.com/watch?v=10LUf3RhU24
Tätä en ole vissiin tänne laittanut, mutta sattupa tämmönenkin pari kuukautta sitten.. on toki jo korjattu vakuutusyhtiön piikkiin.
Havainnollistava videokin löytyy tapahtuneesta
https://www.youtube.com/watch?v=10LUf3RhU24
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94