Mittaristo

Vastaa Viestiin
pwirman
Viestit: 28
Liittynyt: 03.2.2006 17:55
Paikkakunta: Lieto

Mittaristo

Viesti Kirjoittaja pwirman »

Muutama vika:
- polttoaine mittari ei mene pohjaan asti ja aineet loppuu ennenkuin valo syttyy
- eceonomy neula ei liiku
- kierroslukumittari ei toimi
- trippiä ei saa nollattua

ei muuta :lol:
!!Mese on mersu eikä mikään messenger!!
MercMan
W123-Spesialisti
Viestit: 604
Liittynyt: 03.3.2006 16:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

nii olikos tää se dieselöity??
® Mesen Porkkana-klubi
pwirman
Viestit: 28
Liittynyt: 03.2.2006 17:55
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja pwirman »

jepulis
!!Mese on mersu eikä mikään messenger!!
MercMan
W123-Spesialisti
Viestit: 604
Liittynyt: 03.3.2006 16:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

pwirman kirjoitti:jepulis
ettei siellä ole 123:n tankki :roll: taikka sitte siellä on anturassa vika..

mulla economy mittari toimii alipainemittarina, eli jos vuotaa nii vetää punaselle :lol:

kierroslukumittari onko edes dieseliin tarkoitettu sulla :roll: ?? itselläni on pelkkä ässän oma kello siinä tilalla..

trippi o kumma josei nollattua saa, meinaa useimmin saat nollattua ja sitte siihen se jääkin.

ammattilaiset jatkakoot vastaamista :wink:
Viimeksi muokannut MercMan, 27.3.2006 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Economy-mittari mittaa imusarjan alipainetta. Eipä se toimi dieselissä kun siellä imusarjassa ei alipainetta ole. Jos sulla on turbo siinä koneessa niin tuon voi modata ahtopainemittariksi.
I drive an Opel. What's your excuse?
MercMan
W123-Spesialisti
Viestit: 604
Liittynyt: 03.3.2006 16:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Melitos kirjoitti:Economy-mittari mittaa imusarjan alipainetta. Eipä se toimi dieselissä kun siellä imusarjassa ei alipainetta ole. Jos sulla on turbo siinä koneessa niin tuon voi modata ahtopainemittariksi.
mulla se economy mittari käsittääkseni toimii alipainevuotojen näyttäjänä, näin ainaki asentaja kaverini sanoi kun sen koneen vaihto.. siinä hehkuttaessaki jos painat jarrua se vetää punaselle tai sitte jos renkkaat valojen säätöä sama, mut käynnistät nii menee takaisin normiasentoon..
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
eki
Tolokun mies
Viestit: 620
Liittynyt: 30.9.2005 18:48
Paikkakunta: Salon merikulma

Viesti Kirjoittaja eki »

Joo, Economy-mittarilla ei dieselissä tee mitään, koska se tosiaan mittaa bensakoneissa imusarjan alipainetta. Ja kun diisselissä se alipaine esim. jarrutehostajalle tehdään erillisellä pumpulla, niin tosiaan ainoa käyttötarkoitus on alipainevuodonilmaisin... :lol:

Lieneekö samanlainen tankki kuin W123:ssa? Niissähän se tankissa oleva koho on kuulema jonkinlainen sylinterin mallinen, mihin alapäähän kertyy ajan myötä sakkaa eikä koho pääse pohjaan asti.

Kuinka korkealle siinä kierroslukumittarissa riittää numeroita?
Eero J.

"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."

E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89

"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
pwirman
Viestit: 28
Liittynyt: 03.2.2006 17:55
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja pwirman »

Varvikello menee 7:ään asti. Kuis vaike homma se economy olis vaihtaa ahtopainemittariksi ?
!!Mese on mersu eikä mikään messenger!!
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7183
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Diisselin alkuperäsen kierroslukumittarin erottaa parhaiten siitä että alue loppuu 6000kierrokseen ja ettei siinä ole punaista aluetta ollenkaan.
pwirman
Viestit: 28
Liittynyt: 03.2.2006 17:55
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja pwirman »

Ooookke! Nopeusmittari ainakin on diiselille kun ei ole kun 180:iin asti. Ei se taida edes kulkea niin kovaa :wink:
!!Mese on mersu eikä mikään messenger!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”