jaagoun 500sel
jaagoun 500sel
Löytyy nykyään----> viewtopic.php?t=24803
tervehdys, ajattelin esittäytyä...
elikkä ensimmäistä kertaa mese persuksen alla, mielestäni hyvä ostos: auto on 380sel -82, ajettu 224tkm, kattoluukulla, automaatti, sähkölasit, ja joku perän säätö ilmeisesti + mitä en ole kerennyt tutkia, valittettavasti kuskin penkki huonossa kunnossa... tällä hetkellä auto on tuon näköinen: http://s135.photobucket.com/albums/q151 ... 0sel%20v8/
vanteet ja madallus sarja tilattu... onkohan mitään tärkeää mitä autosta pitäisi oikeen katsoa/tietää...
TÄMÄ 380sel ON JATKANUT MATKAANSA ETEEN PÄIN SIIS JA NYKYINEN 500sel MIKÄ LÖYTYY S.3 LÄHTIEN...!
tervehdys, ajattelin esittäytyä...
elikkä ensimmäistä kertaa mese persuksen alla, mielestäni hyvä ostos: auto on 380sel -82, ajettu 224tkm, kattoluukulla, automaatti, sähkölasit, ja joku perän säätö ilmeisesti + mitä en ole kerennyt tutkia, valittettavasti kuskin penkki huonossa kunnossa... tällä hetkellä auto on tuon näköinen: http://s135.photobucket.com/albums/q151 ... 0sel%20v8/
vanteet ja madallus sarja tilattu... onkohan mitään tärkeää mitä autosta pitäisi oikeen katsoa/tietää...
TÄMÄ 380sel ON JATKANUT MATKAANSA ETEEN PÄIN SIIS JA NYKYINEN 500sel MIKÄ LÖYTYY S.3 LÄHTIEN...!
Viimeksi muokannut jaagou, 19.11.2010 18:06. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Eihän millää pikku härpäkkeillä viittiny alottaa, aluks himoittin 560sel:iä ,mut sitte kaveri sai sopivasti ton paapaltansa perinnöks ja ei ymmärtäny autojen päälle mitään ni noukin sen ittelle... ja eikä maksanu edes hirveesti ni pysty vielä pitämään ton turbo volvo projektinkin, pitää vaa vielä varmuudeks pitää sierraki jos meses ilmestyy jotain... joo oli tosiaan aika sopiva kilpiki valmiiks...
No niinpä näyttäis olevan, tuossa taas yksi..Mika.T kirjoitti:on muuten yllättävän useassa mersussa samaan tapaan kilvet. Eli numero osottaa koneen koon.
Sopii muuten nuo tummennukset hyvin ainakin mustan väriseen..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1436865
So ri tuli vähän pitkä linkki..
Ei mittään sori kun linkkiä pitää lyhentää tv. tiileri.
P.S. tein sen tällä kertaa puolestasi.
lada 1200L -87 ->käyttöauto
w126 500sel -89 ->kauppakassi
124 300e 89 ->pihakoriste
w126 500sel -89 ->kauppakassi
124 300e 89 ->pihakoriste
Ja tässä seuraava.500sel kirjoitti:No niinpä näyttäis olevan, tuossa taas yksi..Mika.T kirjoitti:on muuten yllättävän useassa mersussa samaan tapaan kilvet. Eli numero osottaa koneen koon.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1397175
500sel kirjoitti:No niinpä näyttäis olevan, tuossa taas yksi..Mika.T kirjoitti:on muuten yllättävän useassa mersussa samaan tapaan kilvet. Eli numero osottaa koneen koon.
Sopii muuten nuo tummennukset hyvin ainakin mustan väriseen..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1436865
So ri tuli vähän pitkä linkki..
Ei mittään sori kun linkkiä pitää lyhentää tv. tiileri.
P.S. tein sen tällä kertaa puolestasi.
Kyllä niitä yllättävän paljon löytyy, vaasastakin yks sininen 500:en myös kilpi on sama... tämä minunkin auto kokee tässä pikku hiljaa pientä muodon muutosta, aloitin maskista, vanteet ja mad.sarja odottelee tallissa ja vähä kaiken maailman ideaa mielessä...
- adenauer300
- Viestit: 247
- Liittynyt: 13.4.2006 8:47
- Paikkakunta: ESPOO/Nöykkiö
Jostain kummasta syystä ainakin Helsingissä 1980-luvulla rekisteri numeroksi on saanut mersuihin mallisarjan numeroja useasti.
Itsellä on W123 250 (A??-250 ) ja on ollut W123 300D ( A??-300) ja W126 500 Brabus, joka 5/1985 rekisteröitiin A??-500 kilpiin ja 28 päivää myöhemmin poistettiin kilvistä ja vietiin Saksaan Brabus pajalle.
Uudet A+?-500 kilvet saatiin samaan autoon 9/1985
Itsellä on W123 250 (A??-250 ) ja on ollut W123 300D ( A??-300) ja W126 500 Brabus, joka 5/1985 rekisteröitiin A??-500 kilpiin ja 28 päivää myöhemmin poistettiin kilvistä ja vietiin Saksaan Brabus pajalle.
Uudet A+?-500 kilvet saatiin samaan autoon 9/1985
Romuja on oma- ja sukulaisten piha täynnä, mutta lisää olisi saatava!!!!
omasta autosta tiedän se verran että ei ole omistajan alkukirjaimet... mutta kuinkas voiko tolla vuosimallilla olla mahollista et olis nimen alkukirjaimet, tai mistä vm on ollut edes mahdollista saada "oma" kilpi.. tietääkö kukaan....Harri kirjoitti:Jep, minullakin numeroina 500.
Kuulin, että kirjaimet ovat ensimmäisen omistajan nimikirjaimet.
Kummaa, eihän sellaisia kilpiä ole ollut saatavana -82.
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
itsellä vm -84 ja rekisterikilven kirjaimet koostuvat ensimmäisestä omistajasta. Ja vastaus kysymykseen miten ne on siihen saanut on selkeä RAHALLAmutta kuinkas voiko tolla vuosimallilla olla mahollista et olis nimen alkukirjaimet, tai mistä vm on ollut edes mahdollista saada "oma" kilpi
MB C126 380 SEC (seisonnassa)
Ex. W201 2.0B öljyvatkain
Ex. W201 2.0B öljyvatkain
Erityskilpiä alettiin myöntää 1989, sitä ennen ne on saatu suhteilla. Jos siis tuota vanhemmat kilvet niin ei ole maksaneet normaalia enempää.kaijan kirjoitti:itsellä vm -84 ja rekisterikilven kirjaimet koostuvat ensimmäisestä omistajasta. Ja vastaus kysymykseen miten ne on siihen saanut on selkeä RAHALLAmutta kuinkas voiko tolla vuosimallilla olla mahollista et olis nimen alkukirjaimet, tai mistä vm on ollut edes mahdollista saada "oma" kilpi
jaagou kirjoitti:mitähän tommonen "oma" kilpi nykyään maksaa...
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=117481Erityiskilpipäätös, joka on ajoneuvokohtainen, maksaa tuhat euroa. Tämän lisäksi tulevat rekisteröintimaksu 14 euroa ja kilpimaksut 8 euroa/kilpi.
laitetaan vähä talvikuvaa: http://tinyurl.com/39ngxg ja http://tinyurl.com/3crona
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
kuinka pirus tuo oven lukon saa pysymään sulana.... on kokeiltu aseöljyä, lukkosulaa ja ties mitä tököttiä ja se lukko on aina jääs ku on miinuksen puolella vaikka koko ajan pihalla ettei tuu radikaaleja ilmastomuutoksia..... pitääkö sinne laitta joku vi**n lämmitin....
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
no ittellä oli sillai että oven lukot oli vaihtunut,ilmeisesti ovien maalaamisen aikaan ota kahvat irti ja kato kumman puolen kahva on lukossa on aukko mistä pääsee vesi suoraan lukkoon,ja sitten toinen mahollisuus on ikkunan ulkopuolen tiiviste,jos on poikkiumia tai muuten kovettunut tiiviste niin vesi pääsee lasin ja tiivisteen välistä lukkoon uudet tiivisteet maksaa merteilillä muistaakseni 80€ mitkä on lyhennettävä sopivan mittaseksi helppo homma jos otat oven kahvat irti niin ota samalla lukkopatruunat irti pese ne ja voitele haitat aseöljyllä ja pistä takasin ne reilussa öljyssä ei pitäs tämän jälkeen jäätyä ruiskuta samalla kun kahva on pois myös sinne oven sisässä olevaan lukkoon reippaasti öljyäjaagou kirjoitti:kuinka pirus tuo oven lukon saa pysymään sulana.... on kokeiltu aseöljyä, lukkosulaa ja ties mitä tököttiä ja se lukko on aina jääs ku on miinuksen puolella vaikka koko ajan pihalla ettei tuu radikaaleja ilmastomuutoksia..... pitääkö sinne laitta joku vi**n lämmitin....
onkohan kukaan rakentanut tuohon molemmin puolin olevaa putkea (autossa peränsäätö).... nopeasti katsottuna joutuu vähän taituroimaan jos haluaa että putki ei näy ja joutunee laittamaan pari mutkaa.... tai jos jollain olisi kuva alapuolelta jossa on molemmin puolin putki nii auttaisi aika paljon...
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55