Imusarjan läpi tulee johto nippu. Minne ne menee alapuolla? Sieltä päästäkö ne irrotetaan? (Ei näe minne ne menee) Ilmeisesti vasta imusarjan irrotuksen jälkeen vai?
Ja kun siis läpät voi poistaa kokonaan tuottamasta lisäharmia, niin jätänkö säätömoottorin hurisemaan sinne paikalleen?
Muovisen imusarjan pultit on nyt irti. Pitääkö alumiininen kannen pääsä oleva imusarjan osakin irrottaa että mahtuu lähtemään tuo muovisarja?
Ja vielä, kannattaako koko EGR poistaa käytöstä, kun tälle linjalle lähtee? Jos vastaus on kyllä, niin miten se käytännössa tapahtuu? Tukinko vain rautaputken pään jollain läpällä?
Tyhmiä kysymyksiä. Olen aloittelija mesen "TI-miehenä". Taksat nousseet korjaamoilla niin sikamaiseksi että on pakko opiskella itse näitä tyyppivikoja!
Mersussa pian 500tkm ja ei ennemmin tällaisia eikä juuri muitakaan vikoja ole ilmenny! Johtunee raskaasta kaasujalastani...
