OM611 kiertokanki ja nokkapukki, (ei enään kiire)

Vastaa Viestiin
Avatar
E300TD
Mersumekaanikko
Viestit: 24
Liittynyt: 29.9.2005 11:24
Paikkakunta: Seinäjoki

OM611 kiertokanki ja nokkapukki, (ei enään kiire)

Viesti Kirjoittaja E300TD »

Moro,

Tietääkö joku kiertokangen kaulan kiristystiukkuutta? Entä nokkapukin?
Viimeksi muokannut E300TD, 15.2.2012 0:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
E300TD
Mersumekaanikko
Viestit: 24
Liittynyt: 29.9.2005 11:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja E300TD »

Kone kasassa ja tulilla.

Tiedoksi vaan muille saman tiedon etsiöille, momentit on seuraavat:

Uudet pultit aina!

Kiertokanki - 25Nm + 90astetta
Nokkapukki - 9Nm
Sylinterinkansi - 25Nm + 60Nm + 90astetta + 90astetta
Suutin - 7Nm + 90astetta
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29291
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Suutin 7Nm + 180 astetta.
Avatar
E300TD
Mersumekaanikko
Viestit: 24
Liittynyt: 29.9.2005 11:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja E300TD »

Jep, niin on! Jäi toinen + 90 pois. Kiitos kun korjasit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”