Skibe ja S203
Skibe ja S203
no nii
tämmösellä mennään tällä hetkellä.
farmari 200CDI automaatti.
perus classic facelift.
pakettiauto veroilla mennään.
mittarissa 257tkm.
ohjelmaa on sisällä ja ahtopaineet vuotaa.. ilmeisemmin imusarjasta kun letkut oli ehjät.
ei tämä 200:n laatikko välityksineen ole hyvä kaupungissa.. on liian isoa tai pientä.
jos ajaa sitä yhdeksääkymppiä nii sit on hyvä eli yli satasen nopeuksissa on sitten kierroksia.
tykkäsin 320:n laatikosta.
alustassa tuntuu olevan väljää.
jouset piti taakse jo vaihtaa, laitoin matalimmat kumit ja perse jäi yllättävän alas.. eipä tuo haittaa. keulaa pitäisi tiputtaa.
takakaaria piti maalauttaa, takakontin luukussakin näköjää on jotai.
ML:n kattotelineitä piti taas lyhennellä, hyvinhän nuo passaa.. menee boksi ja 2pyörää yhtäaikaa.
tämmösellä mennään tällä hetkellä.
farmari 200CDI automaatti.
perus classic facelift.
pakettiauto veroilla mennään.
mittarissa 257tkm.
ohjelmaa on sisällä ja ahtopaineet vuotaa.. ilmeisemmin imusarjasta kun letkut oli ehjät.
ei tämä 200:n laatikko välityksineen ole hyvä kaupungissa.. on liian isoa tai pientä.
jos ajaa sitä yhdeksääkymppiä nii sit on hyvä eli yli satasen nopeuksissa on sitten kierroksia.
tykkäsin 320:n laatikosta.
alustassa tuntuu olevan väljää.
jouset piti taakse jo vaihtaa, laitoin matalimmat kumit ja perse jäi yllättävän alas.. eipä tuo haittaa. keulaa pitäisi tiputtaa.
takakaaria piti maalauttaa, takakontin luukussakin näköjää on jotai.
ML:n kattotelineitä piti taas lyhennellä, hyvinhän nuo passaa.. menee boksi ja 2pyörää yhtäaikaa.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
kylläpä soppa maistui viikonlopun etelän reissun aikana.
menomatka 7,6
kotimatka 8,3
ei kerinnyt 700kilometriä ajaa kun löpövalo jo syttyi
mentiin jo möllin kulutuksilla
suksiboksi romua täynnä plus kaks pyörää katolla
noistako muka tuulivastusta nii paljon että kulutus nousee tappiin
menomatka 7,6
kotimatka 8,3
ei kerinnyt 700kilometriä ajaa kun löpövalo jo syttyi
mentiin jo möllin kulutuksilla
suksiboksi romua täynnä plus kaks pyörää katolla
noistako muka tuulivastusta nii paljon että kulutus nousee tappiin
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
siellä olis ny hr jouset alla.. ollu jo tovin.
20mm spacerit laitoin taakse.. ajaminen parantui
olishan tuo keula saanut olla alempana
webastoa pitäis saada
etelän reissu ilman boksia ja ylimääräistä painoa niin päästiin 5,8litraan sadalle
20mm spacerit laitoin taakse.. ajaminen parantui
olishan tuo keula saanut olla alempana
webastoa pitäis saada
etelän reissu ilman boksia ja ylimääräistä painoa niin päästiin 5,8litraan sadalle
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Samanlaisella menty jo kahdeksatta vuotta.
Onhan näitä kulutuskuvia nähty, laitetaan yksi lisää tapaninpäivältä; oli liikennettä ja vauhti pysyi virran mukaisena. Jokainen uskokoon näiden perusteella, mitä haluaa.
Kuulostaa lähinnä raskaalta jalalta, etenkin jos se on jäänyt 320CDI-asentoon. Kakssataaompelukone kulkee tasaista vauhtia varsin pienellä, mutta jos yrittää boksi ja pari fillaria katolla painaa Keski-Suomen ylämäkiä ja ohituskaistoja pitkin näkymättömiin, niin voi alkaa maistua.
Ohjelmointi auttaa toki menoon muttei välttämättä kulutukseen.
Onhan näitä kulutuskuvia nähty, laitetaan yksi lisää tapaninpäivältä; oli liikennettä ja vauhti pysyi virran mukaisena. Jokainen uskokoon näiden perusteella, mitä haluaa.
Kuulostaa lähinnä raskaalta jalalta, etenkin jos se on jäänyt 320CDI-asentoon. Kakssataaompelukone kulkee tasaista vauhtia varsin pienellä, mutta jos yrittää boksi ja pari fillaria katolla painaa Keski-Suomen ylämäkiä ja ohituskaistoja pitkin näkymättömiin, niin voi alkaa maistua.
Ohjelmointi auttaa toki menoon muttei välttämättä kulutukseen.
Ite pääsen reilun 700km kaupungissa. Ohjelmoitu manuaali. Ilmamäärämittarin vaihto tuntui pienentävän kulutusta
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
pitäskö sitä tännekki jotain kirjoittaa kun näyttää viimeisin teksti olevan kolmen vuoden takaa.
samalla tötteröllä vielä ajellaan.
mittarissa reilu 350tkm ja ruosteetonta peltiä ei taida löytyä.
alustassa bilsteinin B8 ja HR:n jouset.
ihan kivahan on mutkiin ajella ja tasaisella on kivan kulkuinen mutta turha investointi tänne paska kaupunniin. mukulakivillä ajaminen ei kovin hienoa ole.
joku tovi sitten laitoin 270cdi:n turbo, bilteman cooleri ja jotkut amg suuttimet.
kajaanin maastoissa sitten ohjelmaa ja mitattiin 240hp ja 475nm.
kivan oloinen autosta tuli ja oli mukava ajella.
nyttemmin sitten omasta asennuksesta johtuen turbon öljyn paluuputkesta oli tiputellu säätimen päälle öljyä. autosta huomasi ettei ahtamista oikein löytynyt entiseen tapaan.
ei muuta kuin ahdin korjattavaksi... harrastus se on tämäkin
samalla tötteröllä vielä ajellaan.
mittarissa reilu 350tkm ja ruosteetonta peltiä ei taida löytyä.
alustassa bilsteinin B8 ja HR:n jouset.
ihan kivahan on mutkiin ajella ja tasaisella on kivan kulkuinen mutta turha investointi tänne paska kaupunniin. mukulakivillä ajaminen ei kovin hienoa ole.
joku tovi sitten laitoin 270cdi:n turbo, bilteman cooleri ja jotkut amg suuttimet.
kajaanin maastoissa sitten ohjelmaa ja mitattiin 240hp ja 475nm.
kivan oloinen autosta tuli ja oli mukava ajella.
nyttemmin sitten omasta asennuksesta johtuen turbon öljyn paluuputkesta oli tiputellu säätimen päälle öljyä. autosta huomasi ettei ahtamista oikein löytynyt entiseen tapaan.
ei muuta kuin ahdin korjattavaksi... harrastus se on tämäkin
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90