skerpeleen S203
Onneksi olkoon.
Jos alkaa tuntua laiskalta tuo Mersu, niin aina voi yrittää hieroa M5-kauppoja.
Tässä halutaan vaihtaa M5 uudempaan farkkumersuun (hopea, Avantgarde):
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 4&t=116647
Jos alkaa tuntua laiskalta tuo Mersu, niin aina voi yrittää hieroa M5-kauppoja.
Tässä halutaan vaihtaa M5 uudempaan farkkumersuun (hopea, Avantgarde):
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 4&t=116647
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Nahkapenkki tulee lähes uuden veroiseksi maalaamalla. Volico-väri on aivan
alkuperäinen eikä sinne päin.
Saksan Ebay: Volico tai englanniksi http://volico.de/
Pohjamaali on Primer ja suojalakka on Topcoat.
Värillinen maali: VLC CLASSIC LINE Mercedes Innenraum-/Lederfarbe
Opetusvideo penkin kulman korjaamisesta:
http://volico.de/shop/shop_content.php/coID/105, sama Youtubessa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y3gNbc8DyrE[/youtube]
Appelsiininkuoret todellakin poistavat pahaa hajua, kuten aiemmin arveltiin.
alkuperäinen eikä sinne päin.
Saksan Ebay: Volico tai englanniksi http://volico.de/
Pohjamaali on Primer ja suojalakka on Topcoat.
Värillinen maali: VLC CLASSIC LINE Mercedes Innenraum-/Lederfarbe
Opetusvideo penkin kulman korjaamisesta:
http://volico.de/shop/shop_content.php/coID/105, sama Youtubessa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y3gNbc8DyrE[/youtube]
Appelsiininkuoret todellakin poistavat pahaa hajua, kuten aiemmin arveltiin.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Laiskaltahan se vielä tuntuu, mutta jospa asia muuttuisi kun Tapsa laittaa tänään bittiä eri malliin.Jarkko N kirjoitti:Jos alkaa tuntua laiskalta tuo Mersu...
Mutta siis yllättävänkin laiskalta tuo 270 tuntuu vakiona. Selkeästi laiskempi kuin aiempi softattu 220 väyväy. Ja koneen ääni on ihan mahdoton, kabiinin tunkee kaasua painettaessa sellainen kuorma-auton mölinä ettei pahemmasta väliä......
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Onko näissä samaa ihanuutta kuin w210:ssa, eli rattiakselin läpivientikumin rikkoutumista. Yhdellä tuommosella väykyllä ajaneena missä kumi oli rikki, tuntui kuin olisin ollut liikenteessä kylmällä TDI moottorisella Volvolla... Se traktorin ääni... aah.Eldorado kirjoitti: Ja koneen ääni on ihan mahdoton, kabiinin tunkee kaasua painettaessa sellainen kuorma-auton mölinä ettei pahemmasta väliä......
Olikos se noin puolentunnin homma itse tehtynä tuon läpivientikumin vaihto uuteen
Vitosen murinaa - onko sulla rapula (osto-sellainen)Eldorado kirjoitti:kabiinin tunkee kaasua painettaessa sellainen kuorma-auton mölinä ettei pahemmasta väliä......
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei se läpiviennistä varmaankaan kuulu, sen kyllä tunnistan kun on aiemmissa autoissa moista ongelmaa ollut. Luulenpa että Ceen ääneneristys on vaan niin paljon kehnommin tehty kuin Eemeleissä.
Tunteehan sen ajossakin kun ajomelu on ihan toista kertaluokkaa verrattuna aiempaan väyväyhyn. Siinä mielessä tässä mentiin huonompaan suuntaan, mutta tämä kyllä oli ostaessa jo tiedossakin. Plussapuolella on sitten auton pienemmät ulkomitat ja hieman kätevämpi sukkulointi tuolla ahtaammissa paikoissa ja parkkipaikkoja keskustassa etsiessä.
Tunteehan sen ajossakin kun ajomelu on ihan toista kertaluokkaa verrattuna aiempaan väyväyhyn. Siinä mielessä tässä mentiin huonompaan suuntaan, mutta tämä kyllä oli ostaessa jo tiedossakin. Plussapuolella on sitten auton pienemmät ulkomitat ja hieman kätevämpi sukkulointi tuolla ahtaammissa paikoissa ja parkkipaikkoja keskustassa etsiessä.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Tottakai on.XUX63 kirjoitti:onko sulla rapula (osto-sellainen)
Mutta tosiasiahan tuo on että Cee on kaikinpuolin enemmän halpatuotantomersu väykkyyn verrattuna. Sen huomaa juuri esimerkiksi tuossa ääneneristyksessä, ja lisäksi kaikenmaailman nitinät, resonanssiäänet ja vastaavat ovat heti häiritsemässä ajonautintoa. Ei tämmöiset mersuun oikeasti kuuluisi, mutta eihän tämä kaiketi ihan "oikea mersu" olekaan.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Ei ole nitinöitä ja natinoita jos on kunnossa. Onko alusta kunnossa ja eihän ole jäätä missään.kaikenmaailman nitinät, resonanssiäänet ja vastaavat ovat heti häiritsemässä ajonautintoa
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Eikö Arikin haukkunut S211:sen äänieristystä heikommaksi kuin S210:sen siis ainakin rengaskeskustelun puolesta. Mutta kyllä siihen kovempaan ääneen tottuu ajan kanssa ja kun muistaa, että ei mene koeajamaan E39 bemaria tai 210-mersua, niin melut eivät haittaa.Ari66 kirjoitti:S202 ainakin kulki mukavasti ja natinoitta, kun semmosta muutaman sata kilomeriä tuli joskus koeajettua.
Ihmettelen kyllä jos S203 äänieristys on huono-kyseistä mallia paljon ajaneena. Toisaalta olen päässyt ajamaan aina uusia autoja, joissa varmaan kaikki kumit ja helat ovat uudenveroisia, joten ylimääräiset äänet ovat minimissään. Äänieristeet kovettuvat ajan saatossa ja autosta vaan tulee vanha ja meluisampi
mulla se bitti meni poikittain sinne kaapelin sisään otimma sit vahvemman kaapelin niin ei haitannu vaikka bitti vähän pyöriikin siellä. ei jäänyt kaipaamaan sitä jumiutunutta bittiä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Juu muistan kyllä, taisi olla viime kesämiitissä tämä tilanne.Terho P kirjoitti:mulla se bitti meni poikittain sinne kaapelin sisään otimma sit vahvemman kaapelin niin ei haitannu vaikka bitti vähän pyöriikin siellä. ei jäänyt kaipaamaan sitä jumiutunutta bittiä
Juu tuossa kävi meillä niin että softa kyllä asentui ja auto toimii, mutta mitään vaikutusta suorituskykyyn ei tapahtunut. Ja sitä tässä ehkä haettiin...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Samaa mieltä. Puhdas auto, parempi mieliEldorado kirjoitti:Juu kävin paikalla, ja torstaina otetaan auto käsittelyyn. Hinta ei muuttunut vaikka sinut kyllä mainitsinkin, tosin en vissiin älynnyt tingata siinä vaiheessa...Mattiw124 kirjoitti:No niin kävitkö Eldo kiusaamassa poikia ja tinkaamassa hintaa? Ihan vaan ajankuluksi kyselen että laskiko vai nousiko hinta kun minut mainitsit
No, pääasia että sisätilat saataisiin raittiiksi, toivotaan niin.
Linjuri auto on maantien ässä...
Kai työ testerillä vikamuistia vilkaisitte Jos se on jo ohjelmoitu .Eldorado kirjoitti:Juu saattaahan siellä tosiaan olla joku ihan perinteinenkin vika, kaikki ei aina johdu niistä biteistä näissä uudemmissakaan vehkeissä...
Tosin kyllä sen eron vakioon huomais,omituista.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Paljoko lie tämmösellä C sarjan mersulla uutena hintaa? Ei taida olla ihan halvimmasta päästä?Eldorado kirjoitti:Mutta tosiasiahan tuo on että Cee on kaikinpuolin enemmän halpatuotantomersu väykkyyn verrattuna. Eihän tämä kaiketi ihan "oikea mersu" olekaan.
Paljoko tällä nyt oli Eldo ajettu? Historia?
C270 CDI T on maksanut perusvarustein vuonna 2002 n. 348 tuhatta markkaa eli 58600 euroa. Tässä minun yksilössä on automaattivaihteisto ja miltei kaikki saatavissa olleet lisävarusteet, se nostanee hintaa aika reilusti.
Auton historiasta ei ole kovin paljon tietoa, tuotu Saksasta jälkituontina jossain vaiheessa ja edellisellä omistajalla ajossa noin vuoden. Sinä aikana näyttää kuittien mukaan tehdyn huoltoa/remonttia jonkun verran Sara-Jussilla (paikallinen autokorjaamo täällä ja ihan hyväksikin kehuttu). Mittarissa lukee matkaa taitetun 374 tkm. Kunto vois olla aika lailla sen mukainen, mutta mahdotonhan se on sanoa pitääkö lukema paikkaansa.
Auton historiasta ei ole kovin paljon tietoa, tuotu Saksasta jälkituontina jossain vaiheessa ja edellisellä omistajalla ajossa noin vuoden. Sinä aikana näyttää kuittien mukaan tehdyn huoltoa/remonttia jonkun verran Sara-Jussilla (paikallinen autokorjaamo täällä ja ihan hyväksikin kehuttu). Mittarissa lukee matkaa taitetun 374 tkm. Kunto vois olla aika lailla sen mukainen, mutta mahdotonhan se on sanoa pitääkö lukema paikkaansa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"