Eldorado kirjoitti:No sitten mulla on tuossa laatikossa jotain häikkää, mutta vaihtoja se kyllä odotuttaa ihan selkeästi. Varsinkin eka vaihto kun lähtee liikkeelle (onkos se tässä nyt 1.-2. vai 2.-3. ?) odotuttaa raivostuttavan pitkään, kierrokset vaan nousee ja vaihtotapahtuma ikäänkuin venyy tai luistaa kunnes sitten vaihde nytkähtää aika inhottavasti sisään. Seuraavat vaihdot menee yleensä sujuvammin mutta ei missään mielessä nopeasti. Voihan se tieten olla että minun yksilössä kilsat jo näkyy laatikonkin toiminnassa.
Mutta summa summarum vaste kaasunpainallukseen on heikkoa, se on vaan tosiasia. Ja suksikin on käynyt tuota ajamassa ja yhteisesti tuumattiin ettei auto mihinkään kulje, suksi ei vaan muka enää muista sitä...

Jos noin toimii niin
Selkeästi on jotain vikkaa systeemissä tarkist ahtopuolen tiiveys, putki/kat että ei ole tukossa, EGR että ei valskaa, samoin alipaine systeemi, laatikoa huolletu koska/koskaan
kuvailtu toiminta rittää syyksi jossain mainitule kohonelle kulutukselle
kaasun painaluksen vasteen pitäis olla kyllä ihan vakiossakin samanlainen koko liikeradan
(toisin kuin 200cdi mallissa missä se vaikutta oikeestaan vasta viime sentillä)
vakio pelin kulku kyllä muttu kummasti pienellä ohjelman muutoksella
kunhan auto on ensin kunnossa
(tosin sittenhän vasta mennään kun tehoa sekä vääntöä on neli numeroinn määrä mitä ei näistä lähde

)
ei ne viissataset vapari kasitkaan mitän ihmeempiä lähtiöitä/kulkioita ole