
Kuinkahan paljon kulutusmittari huijaa


Ja sormuksil pilatut kahvat hioin sileäksi ja teippiä

Tuo mittariston vaihto kiinnostaisi itseänikin, oliko miten plug and play homma? Onnistuuko tuolla Starin "kehittäjäversiolla" kaikki tarvittava, vai vaatiko jotain muitakin "työkaluja"?Sergey kirjoitti:Mittaristokin vaihtui Facelift malliseksi.
Juu, on se naittanut nuita aikaisemminkin omiinsa.Multiviri kirjoitti:Tapsa siis keksinyt konstin miten saa pelaamaan fl mittarin vanhemmassa?
minkäslainen homma tuo teippi on laittaa sisuksiin?Sergey kirjoitti:Ja sormuksil pilatut kahvat hioin sileäksi ja teippiä
Niin, neloskoneeseen ne onkin iha ok, mut ku se o sama jousisarja näihi isompiikin, ni alkaa perkeleet pohjaamaan. EDIT: jassoo onhan niitäki näemmä 5 ja isompi sylinterisillekki... NVM! tilasin, 140e kotiin toimitettuna.sonikki kirjoitti:Tää on onneksi niitä harvoja asiota maailmassa, mitä itse ei tarvi kahta kertaa miettiä (Eibach)
Niin, onhan tässä jo asiaa selkeesti mietitty, sehä riittäs ku laittas 225/40/19 renkaat niin olis jo "sopivasti" kaaressa täytettädealer kirjoitti:kaipa nuo ei normikorkuisinakaan niin keulivilta näytä kuin vanhemmat mallit väyrynen