Auto on 200CDI -00 ja mittailin etupään abs-tunnistimia. Vastusmittari
näytti abt. 800 ohm, mutta toisinpäin mitattuna ääretöntä? Vaikuttaisi
olevan diodi sarjassa kelan kanssa? Mittaus toisen puolen pyörästä ja
sama juttu. Autossa on uudemman mallin anturit, jotka tulleet tuotan-
toon 6/99 eteenpäin, oikean anturin varaosa no: 170 540 0917.
Onkos kenelläkään kokemusta tällaisesta tapauksesta? Vehon testeri
näytti vikakoodia oikean puoleiselle anturille, josta ei tullut myöskään
nopeussignaalia pyörästä pyöräyttämällä. Mittaustulokset kuitenkin
molemmilla puolilla samanlaiset.
ABS-tunnistimien mittaus
tai johto poikki ja nyt mitattaessa se on semmosessa asennossa että saa kontaktin, mutta paikalla ollessaan ei. Heiluttele johtoa samalla kun mittaat ja katso muuttuuko lukema.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Mikä mahtaa olla etuantureiden oikea lukema? Taka-antureissa se on 420kohmia.ahonen v kirjoitti:tai johto poikki ja nyt mitattaessa se on semmosessa asennossa että saa kontaktin, mutta paikalla ollessaan ei. Heiluttele johtoa samalla kun mittaat ja katso muuttuuko lukema.
Minulla näyttää etuanturit 6 mohmia ja jotenkin tuntuu, että lukema on pahasti pielessä.
Näissä uudemman mallin antureissa on ilmeisesti "HALL" anturi sisällä, joten ohmeja voi näyttää, mutta ei toimi.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
Tähän korjaus, lukema on oikea. Toisinpain mittarin johdot se näyttää 420kohmia ja toisinpäin 6 Mohmia. Anturit toimii oikein. Kysymys on siis antureista jotka on autoissa -6/99 - 2/2001. Tosin minulla on tieto, että mallisarjan w202 viimeinen vuosi toi eri auton markkinoille ja sellainen minulla on eli 2001 helmikuu. Tässä on ilmeisesti vin tiedoissa ongelmia.mjo33400 kirjoitti:Mikä mahtaa olla etuantureiden oikea lukema? Taka-antureissa se on 420kohmia.ahonen v kirjoitti:tai johto poikki ja nyt mitattaessa se on semmosessa asennossa että saa kontaktin, mutta paikalla ollessaan ei. Heiluttele johtoa samalla kun mittaat ja katso muuttuuko lukema.
Minulla näyttää etuanturit 6 mohmia ja jotenkin tuntuu, että lukema on pahasti pielessä.
Näissä uudemman mallin antureissa on ilmeisesti "HALL" anturi sisällä, joten ohmeja voi näyttää, mutta ei toimi.
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling