Olipa tunnukset unohtuneet tai vanhenneet parin vuoden tauon aikana, joten uudella nimimerkillä homma jatkuu ->
Ovatko vanhat c-sarjalaiset miten pahoja mätimään pohjasta? (millainen massaus/muu suojaus tehtaan jäljiltä?)
Sukulaismiehellä ois myynnissä 99-mallinen c180 automaattiloodalla. Merkkihuollettu peli, jolla aikuisten oikeasti ajettu 107tkm. Mutta se ruoste... Kukkaa pukkaa kuskinpuolen kylkilistojen alta leviten ja myös kontinluukun (sedan) ja takaoven reunasta. 6 ekaa vuotta lapin suolattomilla teillä, loput pk-seudun suolakylvyssä. Maalari oli arvioinut kukkien hipistelyn oleva ~1000 egeä. Eipä siinä mittään, mutta eniten mietityttää, että mitä pohjaan kuuluu? Auto on yli 600 km päässä, joten en päääse autoa käyttämään nosturilla/montulla. Ei sillä että asiantuntija oisin, mutta kai sitä nyt suurinpiirtein näkis tilanteen. Eli kiinnostais tietää kokemuksia, millainenhan tilanne pohjan suhteen olisi odotettavissa


Jos nuissa pohjat pehmenee, niin jätän mokoman suosiolla väliin... Uskon, että pohjassa ei kolhuja pitäisi olla, on ajettu tiellä, ei maastossa...
Jos eivät pahoja pehmeneen, niin uskaltais kait tuollaisen vielä ostaa. Teettäisi alustasuojauksen ja korjais/korjauttas pintaruosteet pois.
Entä mitä tuollaisesta noin vähän ajetusta kannattaisi maksaa? Toinen omistaja myy. Varusteita ei muuta kuin automaattilaatikko, vakkari ja nahkatuolit. Ihan siistillä pidolla ollut.
Kiitän ja kumarran!