Bensaletku vuotaa..
Bensaletku vuotaa..
Bensa letkussa halkeama... siis siä taitoskohdassa semmosen koriliittimen alla... otin liittimen pois ja taivutin niin aika huolellinen halkeama...
Viimeksi muokannut Erkkisusi, 13.8.2019 14:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En nyt millään muista minkälaiset "letkut" 202:ssa on, mutta tuosta halkeamisesta pidemmältä matkaa tulee mielikuva, että ne on niitä mustia nylonisia...vai mitä muovia nyt onkaan, mutta alunperinkin ns. kovaa muoviputkea?
Sellaisen kestävä korjaaminen kovettuneeseen putkeen voi olla mahdotonta, eli uutta putkea vaan niin pitkälti että tulee ensimmäinen liitos vastaan. Pneumatiikka (sinisillä) putkilla rakentelevat jokkis ym. rallivehkeissä bensalinjoja, mutta onko se laatu oikeaa siviiliautoon?
Sellaisen kestävä korjaaminen kovettuneeseen putkeen voi olla mahdotonta, eli uutta putkea vaan niin pitkälti että tulee ensimmäinen liitos vastaan. Pneumatiikka (sinisillä) putkilla rakentelevat jokkis ym. rallivehkeissä bensalinjoja, mutta onko se laatu oikeaa siviiliautoon?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Nyt on sit tilanne se että vein ihan pätevälle pajalle, laskussa oli että 20cm kumiletkua ja klemmarit sun muut... eli varmaan oli sen verran suodattimelta jatkettu kumilla... no ajelin siinä jonkun 30km ja sen jälkee. sammu ja bensaa tulee katuun... hinaus samalle pajalle ja tarina jatkuu.. onneksi ei levinny minnekkään pitemmän taipaleen varteen vaan 500m päähän korjaamosta...
Vieläkö koet että paja oli/on pätevä?Erkkisusi kirjoitti:Nyt on sit tilanne se että vein ihan pätevälle pajalle, laskussa oli että 20cm kumiletkua ja klemmarit sun muut... eli varmaan oli sen verran suodattimelta jatkettu kumilla... no ajelin siinä jonkun 30km ja sen jälkee. sammu ja bensaa tulee katuun... hinaus samalle pajalle ja tarina jatkuu.. onneksi ei levinny minnekkään pitemmän taipaleen varteen vaan 500m päähän korjaamosta...
Bensa ja jarrulinjat kannattaa korjata niin että on vähintään alkuperäisveroinen tai parempi. Suomalaisten "tein itse ja säästin" on tässä kohtaa ihan väärä lähestymistapa.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Koen pajan olevan enemmän kuin pätevä, vaikka heillä on töitä ihan hemmetisti ottivat auton heti seuraavana päivänä uudelleen nosturille, kävi ilmi että eri letku oli haljennut eri paikasta, eli ei liittynyt mitenkään heidän aikaisempaan työhön... no vaihtoivat sen eivätkä meinanneet huolia rahaa uudesta työstä ollenkaan... annoin 15e osista... ja paja ei oo mitenkään siis tuttu mulle...AK47 kirjoitti:Vieläkö koet että paja oli/on pätevä?Erkkisusi kirjoitti:Nyt on sit tilanne se että vein ihan pätevälle pajalle, laskussa oli että 20cm kumiletkua ja klemmarit sun muut... eli varmaan oli sen verran suodattimelta jatkettu kumilla... no ajelin siinä jonkun 30km ja sen jälkee. sammu ja bensaa tulee katuun... hinaus samalle pajalle ja tarina jatkuu.. onneksi ei levinny minnekkään pitemmän taipaleen varteen vaan 500m päähän korjaamosta...
Bensa ja jarrulinjat kannattaa korjata niin että on vähintään alkuperäisveroinen tai parempi. Suomalaisten "tein itse ja säästin" on tässä kohtaa ihan väärä lähestymistapa.