W202 220d lucaksen vaihto boschiin ja automaatin ongelmat

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W210.
Vastaa Viestiin
MeseUkko
Viestit: 9
Liittynyt: 04.2.2017 20:26

W202 220d lucaksen vaihto boschiin ja automaatin ongelmat

Viesti Kirjoittaja MeseUkko »

Onko joku tehny vastaavan eli vaihtanut mekaanisen pumpun autoon jossa on 722.6 sähkö tomaatti? Tuli tehtyä moinen operaatio ja muuten pelaa hienosti mutta laatikko vaihtaa melkein pötköön kaikki vaihteet ku lähtee liikkeelle. Eli jo pienessä vauhdissa on isoin vaihde pesässä eikä kickdown vaikuta mitenkään. Pakkovaihteilla saa pienempää mutta dee päällä ajaessa tosi laiskan nihkeä kun ei käytä juurikaan pieniä vaihteita eikä pykällä pienempää kaasua painaessa.

Syy on varmasti tämä lucaksen vaihto mekaaniseen pumppuun jota sähköloota ei nyt ymmärrä. Joten kysyn onko kukaan onnistunu modifiomoimaan lootan ohjausta tai ecua jotta sais auton rokkaan normaalisti?
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Jotenki se laatikko tosiaan keskusteli sen pumpun kanssa :roll:

Omassa samanlaisessa laitoksessa (tosin oli 722.4) vedätti täysillä paineilla vaihteet sisään, että pomppasi metrin etiäpäin jo vaihdoista :lol:
Silloin googlasin paljonki kyseisestä asiasta ja oli sille joku tainnut keksiäkin jonkun ratkaisun, mutta helpoin taitaa olla tuo pakkovaihteiden kepittäminen :roll:
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 voimansiirto”