Lykkää vikatilan päälle.
Lykkää vikatilan päälle.
Tuossa äsken ajellessa reippaammalla kaasulla kiihdyttäessä löi vikatilan päälle 5 vaihteelle vaihtaessa. Tosin ajelin vielä noin 30km sen jälkeen ennenkuin totesin että onhan sielä vikatila päällä.
Ei muuta kun auto sammuksiin ja uudestaan käyntiin.
Liikkeelle lähtö ja laatikko takkusi vaihteiden kanssa kunnes potkaisi oikein kunnolla ja taas vikatila päälle.
Nythän auto ei siis otan kun sen 3000rpm kierroksia ja ahdot tuntuu kanssa olevan kateissa.
Kiihdyttäessä kierokset noin 2000rpm kohdalla ja laatikko vaihtaa luistamalla. esimerkiksi 3-4 vaihto väli todella pitkä.
Autohan on tuo 220cdi automaatti, lastutettu.
Nyt sitten arpomaan vikaa että mikä siellä mättää. Laatikkoon kohdistaisin tuon vian ainakin mutta.
Ei muuta kun auto sammuksiin ja uudestaan käyntiin.
Liikkeelle lähtö ja laatikko takkusi vaihteiden kanssa kunnes potkaisi oikein kunnolla ja taas vikatila päälle.
Nythän auto ei siis otan kun sen 3000rpm kierroksia ja ahdot tuntuu kanssa olevan kateissa.
Kiihdyttäessä kierokset noin 2000rpm kohdalla ja laatikko vaihtaa luistamalla. esimerkiksi 3-4 vaihto väli todella pitkä.
Autohan on tuo 220cdi automaatti, lastutettu.
Nyt sitten arpomaan vikaa että mikä siellä mättää. Laatikkoon kohdistaisin tuon vian ainakin mutta.
Ahdot nousee vielä pikkuvaihteilla mutta mitä isompi vaihde niin ahdotkin tippuvat. 5 vaihteella ei ahda enää juuri ollenkaan.jolle kirjoitti:Tarkista laatikon ohjainboxi ettei ole öljyssä!
Ahdot karkaa kaikki jostain pihalle? Ahtovuoto muuttaa laatikon toimintaa ainakin tuossa omassa autossa.
Tekeekö samaa ilmamäärämittarin johto irti? Ei kyllä pitäisi oirehtia noin paljoa mutta kannattaa kuitenkin koittaa.
Pitäis käydä tutkimassa tuonne laatikon päähän kun pääsisi vain tässä nosturille asti. Ja tuota ilmamäärämittarin johdon irroitusta pitää kokeilla.
Tuntuu silti niin hullulta että laatikko takkuaa jonka jälkeen vikatila menee päälle. Ja piuhan perässä tässä luultavasti joutuu ensi viikolla käymään jos ei muuta keksi.dealer kirjoitti:Moottorin puolelta tuo ongelma löytyy, lue vikakoodit.
Laatikon vikatila on sellainen ettei pelaa kuin kakkonen ja pakki mutta moottorin tehot on tallella.
Kävin nosturilla ihmettelemässä autoa. Nestettähän oli jokapuolella laatikon liittimissä mukaan lukien. (termostaattia vaihtaessa jäänyt nesteet makaamaan muovisuojan päälle.)
Putsailin paikat ja paikannin samalla yhden pienen nestevuodon lohkolämmittimen juuresta.
Noh, kumminkin auto on pelannut taas ainakin tämän päivän moitteetta.
Liekö vika sitten ollut pakkasessa, nesteen aiuheuttamaa vai alkaako tuo ilmamassamäärä mittari oikutella pikkuhiljaa.
Tuttu juuri kehui että yhdessä autossa oli ollut samat oireet ja aika ajoin alkanut pikkuhiljaa oirella kun ilmamassamäärämittari alkanut sanoa sopimusta irti.
Eli tällä kertaa näin, eiköhän tuo mittari sitten kerro jos hajoaa.
Putsailin paikat ja paikannin samalla yhden pienen nestevuodon lohkolämmittimen juuresta.

Noh, kumminkin auto on pelannut taas ainakin tämän päivän moitteetta.
Liekö vika sitten ollut pakkasessa, nesteen aiuheuttamaa vai alkaako tuo ilmamassamäärä mittari oikutella pikkuhiljaa.
Tuttu juuri kehui että yhdessä autossa oli ollut samat oireet ja aika ajoin alkanut pikkuhiljaa oirella kun ilmamassamäärämittari alkanut sanoa sopimusta irti.
Eli tällä kertaa näin, eiköhän tuo mittari sitten kerro jos hajoaa.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4302
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Läheskään aina ei ilmamassa mittari anna mitään vika koodia vaikka ei enään kunnolla toimisiKoponen kirjoitti:Kävin nosturilla ihmettelemässä autoa. Nestettähän oli jokapuolella laatikon liittimissä mukaan lukien. (termostaattia vaihtaessa jäänyt nesteet makaamaan muovisuojan päälle.)
Putsailin paikat ja paikannin samalla yhden pienen nestevuodon lohkolämmittimen juuresta.![]()
Noh, kumminkin auto on pelannut taas ainakin tämän päivän moitteetta.
Liekö vika sitten ollut pakkasessa, nesteen aiuheuttamaa vai alkaako tuo ilmamassamäärä mittari oikutella pikkuhiljaa.
Tuttu juuri kehui että yhdessä autossa oli ollut samat oireet ja aika ajoin alkanut pikkuhiljaa oirella kun ilmamassamäärämittari alkanut sanoa sopimusta irti.
Eli tällä kertaa näin, eiköhän tuo mittari sitten kerro jos hajoaa.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä