C180 kytkimen ilmaaminen
C180 kytkimen ilmaaminen
Moi
Vaihdoin pääsylinterin joka välillä vuoti varsinkin pakkaspäivinä.
Muissa mersuissa (vanhemmissa) pumppaamalla saanut ilmat pois. Tässä ei onnistua.
Kannattaisiko nyt imeä nesteet työsylinterin läpi imuvaihtajalla tms. vai painaa sieltä läpi ruutalla?
Vaihdoin pääsylinterin joka välillä vuoti varsinkin pakkaspäivinä.
Muissa mersuissa (vanhemmissa) pumppaamalla saanut ilmat pois. Tässä ei onnistua.
Kannattaisiko nyt imeä nesteet työsylinterin läpi imuvaihtajalla tms. vai painaa sieltä läpi ruutalla?
Paras konsti lienee se, että etsii sopivanmittaisen letkun työsylinterin ilmausruuvin ja jarrusatulan ilmausruuvin väliin. Ilmausruuvit auki ja painelee hitaasti jarrua. Ruuvit kiinni ja kas, kytkin toimii
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Seillä on putki ja putki+letku ts ja ps välissä. Se mikä on pelkkä putki nii oli helmiliitin jotenkin kolhitun näköinen joten meni vaihtoon. Putki+letku yhdistelmä oli hyvän näköinen ja maksaisi mansikoita joten se sai jäädä.
Ylhäällä oleva säiliön letku ja letku/ps välillä oleva muovinippa murjottu joten ne meni toisella kierroksella uusiksi. Ne olikin melkein ilmaisia.
Ylhäällä oleva säiliön letku ja letku/ps välillä oleva muovinippa murjottu joten ne meni toisella kierroksella uusiksi. Ne olikin melkein ilmaisia.