w202 220cdi -98 automaatti ongelma
w202 220cdi -98 automaatti ongelma
Sellanen ongelma laatikossa (varmaan kepissä?) että ei lähde käyntiin kun n ja r välissä, p tilalla on pakki ja eteenpäin menee kun keppi on d ja n välissä yms. Eli voiko keppi jotenkin väänty tms että menee tollain? Miten korjattavissa? Toinen on kun on toi sähkönen avain niin lähtee virtalukosta pois käynnissäkin?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: w202 220cdi -98 automaatti ongelma
Tarkista tanko kepiltä laatikoon,JSO kirjoitti:Sellanen ongelma laatikossa (varmaan kepissä?) että ei lähde käyntiin kun n ja r välissä, p tilalla on pakki ja eteenpäin menee kun keppi on d ja n välissä yms. Eli voiko keppi jotenkin väänty tms että menee tollain? Miten korjattavissa? Toinen on kun on toi sähkönen avain niin lähtee virtalukosta pois käynnissäkin?
molemilla avaimilla sama jos niin lukko kulunut tms
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kepin kohdalta lähtee, tanko laatikon kyljessä olevaan vipuun, oisko sieltä tangon päästä nyt sokka / muoviholkki karannut
Alle pitäis päästä
Alle pitäis päästä
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Alla käyty enkä hirveitä tajunnu systeemistä.. Tarkoitatko muoviholkilla sitä kun sisältä tulwe tuleva keppi yhdistyy laatikolle menevään tankoon? Pystyykö tota säätään jotenkin holkissa olevan pultin avaamalla?
Siis jotenkin tuntuis että joku säätö tms on väärin tai jokin vääntynyt kun jokanen vaihde on saman n. puoli senttiä liian "edessä", kaikki toimii kumminkin normaalisti lukuunottamatta p:tä kun ei keppiä saa tarpeeks eteen.
Siis jotenkin tuntuis että joku säätö tms on väärin tai jokin vääntynyt kun jokanen vaihde on saman n. puoli senttiä liian "edessä", kaikki toimii kumminkin normaalisti lukuunottamatta p:tä kun ei keppiä saa tarpeeks eteen.
Joo pystyy, jos se tanko on vipuun napakka, niin kepin pituus säätö lienee kyljestä lukittu torx tai 6 kolo ruuvilla
Huomioi myös, jos tanko on taipunut, tai laatikon tyyny tai palkki antautunut, ilmiö suunnilleen sama
Huomioi myös, jos tanko on taipunut, tai laatikon tyyny tai palkki antautunut, ilmiö suunnilleen sama
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17