Mikä vaihteisto??
Mikä vaihteisto??
Auto on -94 200d c malli.Automaattilaatikolla,Meinasin öljyt vaihdella laatikkoon.Paikallinen varaosajeppe meinas että laatikoita on kahdenlaisia.Mistä ja miten selvitän mikä laatikko tässä mun kotterossa on??Ja onnistuuko öljyjen vaihto kotioloissa?190 mersuun oli aika helppo vaihtaa automaattiöljyt ja suodatin.Onko laatikot samoja??
Nelivaihteinen ja viisivaihteinen. Siinäpä ne vaihtoehdot (erot öljyissä / suodattimissa) käytännössä on. Oisikohan noin vanhassa viisivaihteisessakin vielä turbaanissa proppu? Uudemmissa ei ole, eikä kaikkia öljyjä saa ilman huuhtelua vaihdettua.
Eivätkö osanneet rekisterinumerolla katsoa?
t.
Risto
Eivätkö osanneet rekisterinumerolla katsoa?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Laita tänne valmistenumeroa niin joku (vaikka minä illemmalla) voi katsoa EPC:stä sulle laatikon tarkan tyypin.abody64 kirjoitti:Ei ollu rekisterinumerosta mitään apua,tai näin ainaki meinas.Joutuukohan tässä viemään reuhkan pajalle Tuosta turbiinistakaan en osaa kyllä sanoo mitään....Pitänee koittaa tutkia.
Veikkaus että 4-vaihteinen 722.4xx laatikko.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
automaatin öljyn vaihto
Elikkäs otat kunnollista atf ööliä (n. 10-15 litraa) ja enstex pudotat kaikki öljy poikkeen, sitten lisäät suunnilleen saman mitä pudotit öljyä, sitten avaat paluupuolen putken auki ja laitat keruuastian alle ja sanot kaverilles et laittaa
auton käyntiin sieltä sitten tulee vanhaa öljyä pois , tämän takia tuo astia alla
ja käydessää vaan lisää öljyä laatikkoon niin kauan tuoretta öljyä tulee ulos, sitten paluu kiinni and you have done it.
muistaa sitten tarkistaa öölin tason tikulla
niin ja 8 litraa on tuo sinun atm lootan tilavuus ja oma suositus on kokemuksen perusteella max life ate, kun sulla varmaan tuossa autossa on
kilometrejä ajettu
auton käyntiin sieltä sitten tulee vanhaa öljyä pois , tämän takia tuo astia alla
ja käydessää vaan lisää öljyä laatikkoon niin kauan tuoretta öljyä tulee ulos, sitten paluu kiinni and you have done it.
muistaa sitten tarkistaa öölin tason tikulla
niin ja 8 litraa on tuo sinun atm lootan tilavuus ja oma suositus on kokemuksen perusteella max life ate, kun sulla varmaan tuossa autossa on
kilometrejä ajettu
Ei oo tuon ikäisessä mitään ihmeellistä eikä mitään hyötyä huuhtelusta. Huuhtelusta vaan tullu ilmiö> kohta varmaan huuhdellaan moottoritkin joka huollossa
Ja vanhoihin laatikoihin ollaan tunkemassa uusinta luokitusta oleva tippiöljyä johon sitä 70-luvun tekniikkaa olevaa laatikkoa ei ole suunniteltu
Ja vanhoihin laatikoihin ollaan tunkemassa uusinta luokitusta oleva tippiöljyä johon sitä 70-luvun tekniikkaa olevaa laatikkoa ei ole suunniteltu
No joo tämä oli nyt vaan semmonen ihanvaanvaralta vaihto,Ei laatikossa senkummenpaa vikaa ollu.Jos sillä leiman pöristelis loppuun niin eiköhän tuo oo täysinpalvellut Oon kuullu kauhujuttuja 200d automaatista,mut ihan kätevä vekotinhan tuo on.Jos ei oo hirvee kiire Voiko tämmöstä laatikkoa jotenki säätää??Tuntuu jotenki että laittaa ton nelosen vähän liian aikasin päälle......