En tiiä kuuluisko tää tänne voimansiirtopuolelle mutta kuitenki...
Nyt olis semmonen kiiretapaus. Elikkäs aamulla olin lähössä kaupungille päin iskin auton käyntiin jne ja lähin meneen. Ekassa risteyksessä auto simahti kun rupesin jarruttelemaan ja hienosti lähti käymään heti ku kepin pisti N:lle ja starttas. Arvelin että mistähän tuo johtu ja jatkoin matkaa.
Ajellessa huomasin että _tukehtuu_ kun painaa kaasua mutta sitte kuitenki vähä hitaammanpuoleisesti kuitenki vaihto pykälää tai lähti muuten vaan normaalisti etenemään. Ja seuraavassa risteyksessä sammu taas ja tarttas makiasti kuitenki. Tässä vaiheessä lähin kotia päin ja matkalla kokeilin parissa kohassa että vieläkö sammuis niin sama millon yritti pysähtyä niin sammu aina ennenku ehti ees pysähtyä.
Auto on tosiaan ollu mulla alle viikon ja ei aikasemmin ajellessa mittää tuommosta teheny.
KIIRE KIIRE KIIRE
W202 C200 AUTOMAATILLA. SAMMUILEE RISTEYKSISSÄ!
- Mullisaukko
- Viestit: 8
- Liittynyt: 12.1.2013 14:32
- Paikkakunta: Oulu
- Mullisaukko
- Viestit: 8
- Liittynyt: 12.1.2013 14:32
- Paikkakunta: Oulu
Eli tästä päätellen ei pitäs olla lootassa vikaa. Pääsis vaan vielä johonki tutkimaan ja ihmettelemään. Vähä surkia tuossa kerrostalon parkkiksella rueta rappaamaan mitään.Roisto kirjoitti:Terve,
Serkkupojan E 200 teki vähän samaa. Siinä auttoi kaasuläpän aukaisu ja kontaktien suihkiminen potentiometrinpuhdistussuihkeella. Väliaikaisena "korjauksena" sillä oli nippuside estämässä kaasun meno kiinni kokonaan.
t.
Risto

- Mullisaukko
- Viestit: 8
- Liittynyt: 12.1.2013 14:32
- Paikkakunta: Oulu
Tuossa oli tuttavan samanlaisessa mersussa samat viat, välillä tuuppasi mustaakin putkesta. Ongelmat alkoivat ja jatkuvat yhä jos pakkasta enemmän kuin -5 astetta.
Diagnoosi jäi kesken kun vei autonsa pois vaan siinä oli ainakin kaasuläppäkotelon johtosarja ihan loppu. Toisin kuin kuin AMG -mallissa (ainakin), tässä oli kotelon rakenne sellainen että johtoja ei voinut vaihtaa. Enkä sano että vaikutti noihin ongelmiin.
EDIT:
Jos ei ole MAF -tötteröä imuputkessa:
Eräs vikapaikka on myös imusarjalta lasinpesunestesäliön alla olevaan boksiin menevän alipaineletkun tukkeentuminen.
Diagnoosi jäi kesken kun vei autonsa pois vaan siinä oli ainakin kaasuläppäkotelon johtosarja ihan loppu. Toisin kuin kuin AMG -mallissa (ainakin), tässä oli kotelon rakenne sellainen että johtoja ei voinut vaihtaa. Enkä sano että vaikutti noihin ongelmiin.
EDIT:
Jos ei ole MAF -tötteröä imuputkessa:
Eräs vikapaikka on myös imusarjalta lasinpesunestesäliön alla olevaan boksiin menevän alipaineletkun tukkeentuminen.
- Mullisaukko
- Viestit: 8
- Liittynyt: 12.1.2013 14:32
- Paikkakunta: Oulu
Pitääpä nuita kaasuläppäkoteloita ja muita tsiikailla kun pääsis johonki lämpöseen tuolta parkkikseltareverend kirjoitti:Tuossa oli tuttavan samanlaisessa mersussa samat viat, välillä tuuppasi mustaakin putkesta. Ongelmat alkoivat ja jatkuvat yhä jos pakkasta enemmän kuin -5 astetta.
Diagnoosi jäi kesken kun vei autonsa pois vaan siinä oli ainakin kaasuläppäkotelon johtosarja ihan loppu. Toisin kuin kuin AMG -mallissa (ainakin), tässä oli kotelon rakenne sellainen että johtoja ei voinut vaihtaa. Enkä sano että vaikutti noihin ongelmiin.
EDIT:
Jos ei ole MAF -tötteröä imuputkessa:
Eräs vikapaikka on myös imusarjalta lasinpesunestesäliön alla olevaan boksiin menevän alipaineletkun tukkeentuminen.
