Njoo. Eipä ollut EBT:n pers'testeri väärässä
tälläkään kertaa, vika kohdentui hajalliseen tulppaan.

Testeri antoi seuraavanlaisen vikakoodin:
NGK BCP6ES
Meillä piti olla hovisepän kanssa vuosisatainen sopimus, että minun autoihini ei NGK:n kynttilöitä laitella, mutta sopimus on näköjään purettu yksipuolisella ilmoituksella ja vieläpä ilman irtisanomisaikaa.
Ykkösen kynttilä oli siis pimeänä ja tulppien vaihdosta ei ole vielä pitkäkään aika, joskus kesällä ne huollon yhteydessä partsikoitiin

NGK kesti järjissään muutaman tonnin.
Nyt on kannen puristuspaineenpoistoreiät tilkitty tapeilla jotka sinne kuuluvatkin, eli BERUN nelikärkisillä rahamiesten tulpilla.
Sanon tämän varmaan jo sadannen kerran: Älkää laittako niitä kympin riisipussi-p*skatulppia laatuautoihin, ne vievät matkanteosta maun.
Ei mahdu sirkkelikäden sormiin ne kerrat jotka NGK on meikäläisen mersuissa "poikinut", BERU (alkuoperäisosa ainakin vanhoissa mersuissa) ei ole tehnyt sitä koskaan.
Jos mielenterveys kestää ajan C:n hautaan noilla kynttilöillä, mutta eihän se kestä, pitää ne taas ensi kesänä vaihtaa.
Samalla poistui muuten autoa koko meilläoloajan vaivannut tyhjäkäynnillä "potkiminen", pata kehrää nyt kuin te*minhimoinen narttukissa.
OTTAKAA OPIKSENNE TÄSTÄ ILMAISESTA LUENNOSTA, SE SÄÄSTÄÄ RUNSAASTI HERMOJA.
Ainiin, kiitos vastanneille, samoilla jäljillä oltiin.
