Oli tuos aamulla pienimuotoisia ongelmia emännän -97 mallin S202 230 kompressorin kanssa.. Töihin piti lähtee niin eihän se käynnistyny. Ekalla startilla se hörähti ja sammu samantien ja sen jälkeen ainakin kymmenen starttausta eikä luvannutkaan. Siitä kettuuntuneen menin juomaan puoleksitunniksi kahvia sisälle ja koittamaan uudelleen. Pikkuhiljaa rupesi lupaamaan, kolmaannella startilla lähti käymään, kierrokset kävi tonnissa ja sammui. Neljännellä startilla se käynnistyi pikkuhiljaa sylinteri kerrallaan käymään ja kävikin sitten hienosti. Töistä lähtiessä lähti hienosti käymään. Mahtaisko olla vaikutusta että oli parkkeerattuna loivaan ylämäkeen ja tankki oli melko tyhjä, opiskelijavalo sytty noin viiden kilometrin jälkeen.
Tyhjäkäyntikin meinaa heijata välillä. Onkos muilla ollu vastaavanlaisia ongelmia? Omaan korvaan kuulostais ainaki sytkäongelmalta? Viikonloppuna pitäis tehdä huoltoo autolle. Mitäs sinne kannattais koittaa vaihtaa? Tulpat nyt ainaki vaihdan ja seurailen tilannetta tuleeko lisää vastaavia ongelmia. Ei oo näihin tärpättivehkeisiin niin tullu perehdyttyä. Tuli aamulla kyllä niin ikävä omaa linttaa, mutta farkkua tarvitti tänään niin ei muuta mahtanu.
