om605 hehku jumissa
om605 hehku jumissa
Hehkun valo on jo jonkin aikaa elänyt omaa elämää syttymällä heti käynnistyksen jälkeen ja ajon aikana sekä kylmänä aamuna nilkuttaa yhdellä pytyllä niin piti rueta hehkut vaihtamaan, muut lähtikin helposti ja uudet on jo paikallaan paitsi 3. pytyn hehku on kerennyt karstottua kiinni.
räikällä nitkuttamalla napsahtaa kerran aukipäin ja sama kiinni mutta sen jälkeen tuntuu että menee poikki jos enemmän vääntää niin miten tuon kanssa pitäisi menetellä että ehyenä saisi irti? kone tietenkin kuumaksi ensin mutta saisiko sinne hehkun ja kannen väliin ujutettua jollain ilveellä jotain irroitusainetta tms?
ei kehtaa vaan raa'asti vääntääkään ja ottaa selvää aukeaako vai katkeaako kun jälkimmäisessä tapauksessa syö miestä niin vietävästi..
räikällä nitkuttamalla napsahtaa kerran aukipäin ja sama kiinni mutta sen jälkeen tuntuu että menee poikki jos enemmän vääntää niin miten tuon kanssa pitäisi menetellä että ehyenä saisi irti? kone tietenkin kuumaksi ensin mutta saisiko sinne hehkun ja kannen väliin ujutettua jollain ilveellä jotain irroitusainetta tms?
ei kehtaa vaan raa'asti vääntääkään ja ottaa selvää aukeaako vai katkeaako kun jälkimmäisessä tapauksessa syö miestä niin vietävästi..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
laita jarrunestettä useempana päivänä hehkun juureen, voi auttaa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Itse vaihoin just hehkut ommaan 605:seen. Oli keulastapäin katottuna kolme ekkaa hehkua kyllä nii jumissa mutta riskillä vaan väänsin ja kannatti.. Tietty kone kuumaksi ja irrotusainetta lotrailin kunnolla usiampaan kertaan ennen.
Vaikein homma oli siinä, kun kierre loppu ja ei enää työntäny hehkua ylös reijästä niin saada siitä nykästyä tulppa pois paikaltaan.
Vähän kyllä hirvitti että napsahtaako poikki
Vaikein homma oli siinä, kun kierre loppu ja ei enää työntäny hehkua ylös reijästä niin saada siitä nykästyä tulppa pois paikaltaan.
Vähän kyllä hirvitti että napsahtaako poikki
w202 250D
ex. S123 300D
ex. S123 300D
jolle kirjoitti:Seuraavan hehkunvaihtajan työ helpottuisi huomattavasti jos motonetista myytäis aina hehkujen mukaan sopiva kalvain
???
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
täytyy sanoa, että on irroitusaineissa eroa
CRC ja Jakari ei juuri mitään vaikutusta
Spraysolvolla liike suureni muutamasta millistä muutamaan senttiin
Kone kävi koko ajan, jos jäähtyi, niin jämähti.
W202 ja koneena 220D
Kun jaksoi nitkuttaa, eikä vaan vääntänyt
Teki monta kertaa mieli kokeilla "dealerin" neuvoa pulttipyssy
akkuporakonetta kokeilin momenttisäädöllä, ei hievahtanutkaan
CRC ja Jakari ei juuri mitään vaikutusta
Spraysolvolla liike suureni muutamasta millistä muutamaan senttiin
Kone kävi koko ajan, jos jäähtyi, niin jämähti.
W202 ja koneena 220D
Kun jaksoi nitkuttaa, eikä vaan vääntänyt
Teki monta kertaa mieli kokeilla "dealerin" neuvoa pulttipyssy
akkuporakonetta kokeilin momenttisäädöllä, ei hievahtanutkaan
autodidakti