Luulisin että vain se on muuttunut että esim. vanhan väyrysen tai ML:n tms ovenpielestä saattaa löytyä valmistajan ilmoittama K-arvo johon pitää nyt katsastuksessa päästä.
Ainakin yhdessä väyskässä oli 0,5. Omaa en ole tutkinut onko siinä kerrottu.
220 CDI Hiukkassuodattimen poisto
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Eli tarrat pois ovipielstädealer kirjoitti:Luulisin että vain se on muuttunut että esim. vanhan väyrysen tai ML:n tms ovenpielestä saattaa löytyä valmistajan ilmoittama K-arvo johon pitää nyt katsastuksessa päästä.
Ainakin yhdessä väyskässä oli 0,5. Omaa en ole tutkinut onko siinä kerrottu.
usein näkee että turvavyö tms on ollut siinä ovenvälissä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kyllähän siellä vikavalokin silloin palaisi, jos ois olemassa oleva vikakoodi kyseisestä asiasta. Se on typerää, että tallentuneesta vikakoodistakin tulee hylsy, sehän on voinut tulla 100tkm sitten ja autokin jo korjattu välissä.Meissenkeri kirjoitti:Minun muistikuvien mukaan, aiemmin ei ole menty dieselhenkilöauton obd-porttiin kiinni, mutta tuossa uudessa ohjeessa mennään kiinni vuotta 2006 uudempiin autoihin ja hylsy tulee, jos sieltä löytyy päästöjärjestelmiin liittyvä vikakoodi.
Itte käytin bensa-autoa leimalla ja muistissa oli joku vuodelta pipo oleva lambda herja ja siitä hylsy, katsuri sanoi että käys nollaan muisti ja tuu uuestaan, vaikka ois hyvin voinut nollata sen konttorin autocomilla
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
YV:llä kii
Mulla on S211 facelift OM642 moottorilla ja autosa on hiukkassuodatin. Ainakin omalla kohalla konttorilla ne on kytkeny mittarin obd-porttiin, että saavat moottorin kierrosluvut sieltä. Päästö mittaukset on ollu luokkaa 0.00 - 0.09. Auton tyyppikilvessä on k-arvoksi ilmoitettu 0.5. Elikkä omassa autossa ny katsastuksessa max savutusarvo on 0.5.
Aikoinaan mietin suodattimen poistoa, toiveena enemmän heppoja, ny ei kaduta yhtään et se sudatin on sielä.
Aikoinaan mietin suodattimen poistoa, toiveena enemmän heppoja, ny ei kaduta yhtään et se sudatin on sielä.
S211 E320 V6+7G vm.-06 facelift
Sähköasennusluvat S2, ok
Kylmäaineluvat alle 3kg, ok
Sähköasennusluvat S2, ok
Kylmäaineluvat alle 3kg, ok
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Portista tosiaan välillä mitailevat kieroksia ja ehkä siinä samalla katselevat muutakin mutta eriasia on voivatko käytää näkemäänsä asetusten mukaan hylkyperusteina,pepi kirjoitti:Mulla on S211 facelift OM642 moottorilla ja autosa on hiukkassuodatin. Ainakin omalla kohalla konttorilla ne on kytkeny mittarin obd-porttiin, että saavat moottorin kierrosluvut sieltä. Päästö mittaukset on ollu luokkaa 0.00 - 0.09. Auton tyyppikilvessä on k-arvoksi ilmoitettu 0.5. Elikkä omassa autossa ny katsastuksessa max savutusarvo on 0.5.
Aikoinaan mietin suodattimen poistoa, toiveena enemmän heppoja, ny ei kaduta yhtään et se sudatin on sielä.
suodatin... niinpä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä