Onko kellään tietoa ,jos tohon laittais tollasen 2,5" katin.
Esim : Magnaflow 2,5" metallikennoinen katalysaattori tai ihan Bilteman tarvike katti.
Niin riittääköhän yksi ,kun orkkiksessa on niitä katteja kaksi rinnakkain?
w202 280 -94 helvetin päästömittaus "Korjattu"
henrik107 kirjoitti:Onko kellään tietoa ,jos tohon laittais tollasen 2,5" katin.
Esim : Magnaflow 2,5" metallikennoinen katalysaattori tai ihan Bilteman tarvike katti.
Niin riittääköhän yksi ,kun orkkiksessa on niitä katteja kaksi rinnakkain?
En siihen riittävyyteen osaa sanoon mutt kysäse autoracingilta, voivat tietää paremmin. Ainakin tuntuu kestävän vähän paremmin rikkaampaaki seosta ja rajuu käyttöö
No nii ,leima tuli vihdoin.
Nyt arvot CO tyhjäkäynti 0,13 ,korotetulla 0,09.
HC tyhjäkäynti 50 ,korotetulla 62.
Lambda 1,01
O2-arvo tyhjäkäynti 1,18 ,korotetulla 0,44.
Oli sitten kolme vuotta vanhat katit paskana.
Nyt kiinni Bilteman 2,5" red back kisakatti 100cell ,vain yksi katti.
Nytkin meinasi antaa hylyn ,ei meinannut arvot tippua mutta sanoin inssille että anna monoa reilusti ,rupes inssi ekana kakistelemaan.
Piti ekana korotetulla vaan 2000kierrosta.
Sittenhän ne arvot tippu sieltä noihin lukemiin.
Ja ennen katsastusta kävin Tervakoskella kääntyyn ,siin vauhtii yli 200 ja takas Riksuun.
Eli KANNATTAA pitää putket punasena jos mahdollista ja SANOA inssille että antaa REIPPAASTI kierroksia että katit/katti rupee toimimaan.
Ja vinkkinä ei toimi lambdallisessa autossa toi coktail 50% re85/95.
Eikä auta öljyn huohottimen muuttamisella ettei ole yhteydessä imuputkeen.
Vois vetää sellasen johtopäätöksen ,että tulee aika paljon hylsyjä päästöistä sen takia kun katit ei ole vielä hereillä.
Ja Delbhinn-lambda oli kiinni ,se parempi versio.
Ei muutakuin antamaan monoa ryskälle
Nyt arvot CO tyhjäkäynti 0,13 ,korotetulla 0,09.
HC tyhjäkäynti 50 ,korotetulla 62.
Lambda 1,01
O2-arvo tyhjäkäynti 1,18 ,korotetulla 0,44.
Oli sitten kolme vuotta vanhat katit paskana.
Nyt kiinni Bilteman 2,5" red back kisakatti 100cell ,vain yksi katti.
Nytkin meinasi antaa hylyn ,ei meinannut arvot tippua mutta sanoin inssille että anna monoa reilusti ,rupes inssi ekana kakistelemaan.
Piti ekana korotetulla vaan 2000kierrosta.
Sittenhän ne arvot tippu sieltä noihin lukemiin.
Ja ennen katsastusta kävin Tervakoskella kääntyyn ,siin vauhtii yli 200 ja takas Riksuun.
Eli KANNATTAA pitää putket punasena jos mahdollista ja SANOA inssille että antaa REIPPAASTI kierroksia että katit/katti rupee toimimaan.
Ja vinkkinä ei toimi lambdallisessa autossa toi coktail 50% re85/95.
Eikä auta öljyn huohottimen muuttamisella ettei ole yhteydessä imuputkeen.
Vois vetää sellasen johtopäätöksen ,että tulee aika paljon hylsyjä päästöistä sen takia kun katit ei ole vielä hereillä.
Ja Delbhinn-lambda oli kiinni ,se parempi versio.
Ei muutakuin antamaan monoa ryskälle