vai pitääkö olla joku uudemman mallin pumppu.?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ei ole automaatti. on manuaali, ja kuinkas toi kaasuvaijeri hässäkkä sit menee?? arvatenkin suutinputket menee tehtäväksi.jupi kirjoitti:käy sinne vanha 200 deen pumppu.. pitää siihen se ennakonsääjin naftansuotimen jalka ja öljyn sudattimen jalkaki vaihtaa nii ja suutin putket.. ja jos on sähkönen automaatti kyseessä nii vois melekeen unohtaa homman..
Kaasuvaijeri/vivusto pitää tehdä itse.karsta kirjoitti:kuinkas toi kaasuvaijeri hässäkkä sit menee?? arvatenkin suutinputket menee tehtäväksi.
on näitä tehty kuitenkin tällä muitakin.
missäs on ennakon säädin??mistäs sen saa? vanhassa ei varmaan ole sellasta?
mites toi öljyjalka? vanhan mallinen tilalle vai??
Mika.T kirjoitti:Kaasuvaijeri/vivusto pitää tehdä itse.karsta kirjoitti:kuinkas toi kaasuvaijeri hässäkkä sit menee?? arvatenkin suutinputket menee tehtäväksi.
on näitä tehty kuitenkin tällä muitakin.
missäs on ennakon säädin??mistäs sen saa? vanhassa ei varmaan ole sellasta?
mites toi öljyjalka? vanhan mallinen tilalle vai??
Ennakonsäätimen ja alipainepumpun saat siitä samasta 200D koneesta mistä syöttöpumpunkin. Samoin polttoaine ja moottoriöljyn suodatinjalat.
+ pari pakkaslommia lohkoon ja kanteen pitää hommata uusina.
Alkuperäiselle pyörivälle alipainepumpulle tuleva öljynpaine kanava pitää tukkia jakopäänkopasta.
Alipainesammuttimelle pitää rakennella sähköinen venttiili.
Samoin myös kylmäkäynnin korotukselle kannattaa laittaa 200D koneesta löytyvä lämpötilan mukaan toimiva alipainekytkin joka nostaa tyhjäkäyntiä kylmänä.
omat suutinputket vaan taivuttelin,riitti hyvinkin pituudet. pitää vaan pestä putket taivutuksen jälkeen,koska voi llika tai hilse irrota putkien sisäpinnoilta.Pimpiläinen_ kirjoitti:teitkö mitenkä suutinputket??Itellä ois samahomma aluillaan kunhan saa aikaa alottaa