Mitäs veikkaatte viaksi kun C250TDT ei meinaa startata. Muutaman kerran tänä vuonna kun käynnistänyt, niin kuullostanut alkuun että akku olis loppu eli ei jaksa pyöräyttää konetta. Sitten käynnistyy mutta "rohinalla". näin siis käynyt n 3-4 kertaa kuukauden aikana.
Eilen sama homma, mutta ei enää lähtenytkään vaan jouotu sahaamaan 4 kertaa, sitten starttas ja ei mitään ongelmia. Kone käy nätisti ilman sivuääniä ja tehotkin tallessa.
Naftaputkien O renkaat vaihdettu 2 vuotta sitten, samoin pumppuun uusittu O renkaat.
Mistähän päästä alottais etsimään vikaa?
C250TDT käynnistys ongelmia.
C250TDT käynnistys ongelmia.
EX member of SETÄMERSU Club
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
... ja homma jatkuu. Tänään iltapäivällä piti lähteä Pälkäneeltä kohti Helsinkiä niin auto starttasi todella vaivalloisesti ja starttimoottori jäi "huutamaan" päälle kesti n 5 min ennen kuin löyty oikeat työkalut sain akkukaapelin irti.
Onneksi pihalla vanhempien kakkosauto 406 pösö ja sillä jatkui matka.
Ei voi muutakun ihmetellä tuuria tän vehkeen kanssa, eipä ole montaa nurkkaa korjaamatta Ceessä enää.
Alustan jokainen nivel vaihdettu, uudet ylätukivarret, iskarit ja jouset.
On laitettu laturia, ilmastoinnin kennoa,vesipumppua, visko flektiä ym,ym.. hihnankiristäjää,uutta jarrua joka nurkkaan ja turbokin alkaa olla elonsa ehtoopuolella... puhumattakaan luistonestonohjainlaitteesta ja abs virtaboxista. Hyllyllä odottaa asennusta jarrupuolenjohtosarja ja kolmas abs virtaboxi
Laskinpa huvikseen että varaosiin on huvennut viimeisen 4 vuoden ja 90 tkm aikana vajaat 4 000€
Onko tässä enää mitään järkeä??
A) Ei mitään järkeä, osta Avensis.
B) Velaton auto jolla on käyttö arvoa, ajetaan loppuun.
C) OM605 on kuningas, kannattaa laittaa kuntoon ja ajaa hautaan saakka.
Pitäsköhän kohta tehdä ihan oikea projekti topicci tälle??? Siitä vois sitten jokainen juuri kortin saanut ihmetellä millaista on ylläpitää 90 luvun puolivälin mersua....
Onneksi pihalla vanhempien kakkosauto 406 pösö ja sillä jatkui matka.
Ei voi muutakun ihmetellä tuuria tän vehkeen kanssa, eipä ole montaa nurkkaa korjaamatta Ceessä enää.
Alustan jokainen nivel vaihdettu, uudet ylätukivarret, iskarit ja jouset.
On laitettu laturia, ilmastoinnin kennoa,vesipumppua, visko flektiä ym,ym.. hihnankiristäjää,uutta jarrua joka nurkkaan ja turbokin alkaa olla elonsa ehtoopuolella... puhumattakaan luistonestonohjainlaitteesta ja abs virtaboxista. Hyllyllä odottaa asennusta jarrupuolenjohtosarja ja kolmas abs virtaboxi
Laskinpa huvikseen että varaosiin on huvennut viimeisen 4 vuoden ja 90 tkm aikana vajaat 4 000€
Onko tässä enää mitään järkeä??
A) Ei mitään järkeä, osta Avensis.
B) Velaton auto jolla on käyttö arvoa, ajetaan loppuun.
C) OM605 on kuningas, kannattaa laittaa kuntoon ja ajaa hautaan saakka.
Pitäsköhän kohta tehdä ihan oikea projekti topicci tälle??? Siitä vois sitten jokainen juuri kortin saanut ihmetellä millaista on ylläpitää 90 luvun puolivälin mersua....
EX member of SETÄMERSU Club
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
Käynnistys ongelmiin en osaa mitään sanoa, mutta tiedän tunteen, kun 250tdt:n "huolto" välit on aikas lyhyitä. Itekkin on kaikenlaista saanut laitella kyllä..
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Mulla taas on menny yllättävänkin vähällä
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
ville: koputa vaan jalopuuta
mulla on ollut tässä sellanen 6kk sykli hajonneiden paikkojen kanssa, nyt edellisestä isommasta ongelmasta tosin on nyt hiukan yli vuosi, joten jatkoajallahan tässä mentiin.
mulla on ollut tässä sellanen 6kk sykli hajonneiden paikkojen kanssa, nyt edellisestä isommasta ongelmasta tosin on nyt hiukan yli vuosi, joten jatkoajallahan tässä mentiin.
EX member of SETÄMERSU Club
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"
S204 220CDI "Beatrix"
exä:S202 250TDT "villekallefaarao"
exä W124 230E "nelli"