200cdi ei nosta kierroksia ja nykii
200cdi ei nosta kierroksia ja nykii
Noniin elikkäs puolivuotta mersulla takana ja ensimmäinen ns. isompi vika...
Elikkäs aamulla pelasi vielä hyvin mutta nyt illalla ei meinannut lähteä käyntiin, kun sitten lopulta sain sen käyntiin niin ei ota kierroksia kunnolla, kierrokset huopaa ja mustaa tulee tuutin täydeltä... ei nosta myöskään ahtoja yhtään.
suutin on muutaman viikon vuotanut(tsup tsup ääni) voisiko vika johtua jotenkin siitä? auto on lastutettu muutama kuukausi sitten ja ahdot on olleet aika kovat (1.5-1.7bar)
eikai auta kun viedä auto veholle ja tyhjentää rahapussi kassalle
Elikkäs aamulla pelasi vielä hyvin mutta nyt illalla ei meinannut lähteä käyntiin, kun sitten lopulta sain sen käyntiin niin ei ota kierroksia kunnolla, kierrokset huopaa ja mustaa tulee tuutin täydeltä... ei nosta myöskään ahtoja yhtään.
suutin on muutaman viikon vuotanut(tsup tsup ääni) voisiko vika johtua jotenkin siitä? auto on lastutettu muutama kuukausi sitten ja ahdot on olleet aika kovat (1.5-1.7bar)
eikai auta kun viedä auto veholle ja tyhjentää rahapussi kassalle
Tuossa video tuosta viasta... mistähän tuo karkea ääni pääsee??? on ennemminkin kuulunut jos on kaasun kylmänä painanut pohjaan!
http://s244.photobucket.com/albums/gg10 ... 008011.flv
http://s244.photobucket.com/albums/gg10 ... 008011.flv
Tänään sain nuo suojamuovit pois... ja yksi suutinhan siellä vuotaa...
hypistelin nuita kaikkia suuttimen johtoja yms ja pistin auton käyntiin niin sehän pelaa!!! ei enää mitään vikaa!!! laitettiin toissapäivänä jäänestoa tankkiin niin olisiko esim polttoainesuodattimessa ollut jotain paskaa, tai jäätä joka nyt sitten irtosi
no mutta kuitenkin laitatan tuon suuttimen nyt kuntoon, ja vaihdan sen polttoainesuodattimen uuden...
mitäs on arvon raati mieltä, vieläkö saisi kotikonstein suuttimen irti?
hypistelin nuita kaikkia suuttimen johtoja yms ja pistin auton käyntiin niin sehän pelaa!!! ei enää mitään vikaa!!! laitettiin toissapäivänä jäänestoa tankkiin niin olisiko esim polttoainesuodattimessa ollut jotain paskaa, tai jäätä joka nyt sitten irtosi
no mutta kuitenkin laitatan tuon suuttimen nyt kuntoon, ja vaihdan sen polttoainesuodattimen uuden...
mitäs on arvon raati mieltä, vieläkö saisi kotikonstein suuttimen irti?
Eihän tuo vuoto vielä paha ole kun suutin vielä näkyy
Suuttimen saat kyllä kotikonstein irti, mutta sillä toimenpiteellä saat vain autosi ajokelvottomaan kuntoon. Pohjan ja suuttimen puhdistaminen vaatii koneistus välineet ennenkuin uusi prikka pitää yli 500km.
Toisekseen jos lukee jäsen "tapparan" suutin painia, niin itse suutin on hommassa pienin ongelma. Pultin reikään jos jää paskaa niin menee: pultti poikki, kansi halki, jengat kannesta tai suutin jää löysälle
Suuttimen saat kyllä kotikonstein irti, mutta sillä toimenpiteellä saat vain autosi ajokelvottomaan kuntoon. Pohjan ja suuttimen puhdistaminen vaatii koneistus välineet ennenkuin uusi prikka pitää yli 500km.
Toisekseen jos lukee jäsen "tapparan" suutin painia, niin itse suutin on hommassa pienin ongelma. Pultin reikään jos jää paskaa niin menee: pultti poikki, kansi halki, jengat kannesta tai suutin jää löysälle
vika on jo paikallistettu ja korjattu, vikana oli ilmamäärämittarin repaleiset johdot, siitä varmaan johtui et välillä toimi ja välillä ei. Testerissä oli käyttäny Syprus autoaan niin sieltä oli tullu tuomio mutta herra kertokoon ite jos oon jotaki väärin muistanu
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro