Tankki
olikos tuolla valolla oma anturinsa ja mittarilla oma?dealer kirjoitti:Vikaa anturissa, se löytyy peräkontin kautta tankin päältä.
Mulla kun mittari toimii mutta valo ei syty ollenkaan.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Meilläkin on ollut polttoainemittarissa vähän vikaa. Alkuun näyttää ihan hyvää, mutta puolen välin jälkeen seilaa vähän miten tahtoo. Otettiin sitten pääsiäisenä se anturi pois tankista, mikä sinänsä olisi jo jutun arvoinen tempaus.
No, tutkittiin siinä epäsukulaisen ja hallituksen kanssa yhdessä sitä anturia ja huomattiin, että sehän on osin murtunut niistä muovipidikkeistä (Auto oli siis W124 -85, 200D, sedan) eikä koho pääse liikkumaan siellä aivan niinkuin sen pitäisi. Koitettiin siinä sitten taitella sitä peltiä ja laittaa kohoa toimimaan. Ainoa mainittava seuraus oli, että se todellakin on tarkkaa, miten se muovinpala siihen sylinteriin kiinnittyy, jossa se koho on. Kun muovinpala (Johon se kolminapainen liitin tulee kiinni) on vähänkin huonosti sylinterissä kiinni, niin koho ei liiku halutulla tavalla.
Tarttisi varmaan kysellä uutta anturisysteemiä jostain purkuautosta, että saisi hyvän, lieköhän kalliita?
No, tutkittiin siinä epäsukulaisen ja hallituksen kanssa yhdessä sitä anturia ja huomattiin, että sehän on osin murtunut niistä muovipidikkeistä (Auto oli siis W124 -85, 200D, sedan) eikä koho pääse liikkumaan siellä aivan niinkuin sen pitäisi. Koitettiin siinä sitten taitella sitä peltiä ja laittaa kohoa toimimaan. Ainoa mainittava seuraus oli, että se todellakin on tarkkaa, miten se muovinpala siihen sylinteriin kiinnittyy, jossa se koho on. Kun muovinpala (Johon se kolminapainen liitin tulee kiinni) on vähänkin huonosti sylinterissä kiinni, niin koho ei liiku halutulla tavalla.
Tarttisi varmaan kysellä uutta anturisysteemiä jostain purkuautosta, että saisi hyvän, lieköhän kalliita?