virtalukosta/ohjauslukko 190E 2,0 -88
virtalukosta/ohjauslukko 190E 2,0 -88
mitenkähän virtalukon saisi irti kun lukko on jumittunut eikä käänny ollenkaan etes siihen lukon irroitus asentoon ja rattilukko on tietysti päällä silloin nin autoa ei voi etes hinata jäi nimittäin kylille. saakohan sen ohjaus lukon poistettua jotenkin muuten kuin avaimesta kääntämällä nin vois hinata auton etes jonnekkin pajalle jossa voisi sitä lukkoa purkaa?
Tervetuloa Meselle oseidos. Tästä soveltamaan:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... on_irrotus
Kertokaa joku viisas, jos 201:n lukon irrotus eroaa kovinkin ratkaisevasti 124:stä.
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... on_irrotus
Kertokaa joku viisas, jos 201:n lukon irrotus eroaa kovinkin ratkaisevasti 124:stä.
viewtopic.php?t=4131
Koita vaan hermostumatta nitkutella ja kopistella sitä lukkoa. Tarkoitus ei oo tehdä hommaa enää vaikeammaksi katkaisemalla avain sinne pesään. Käännä myös rattia sen verran, ettei rattilukko 'makaa päällä' aiheuttamassa lisäpainetta.
Koita vaan hermostumatta nitkutella ja kopistella sitä lukkoa. Tarkoitus ei oo tehdä hommaa enää vaikeammaksi katkaisemalla avain sinne pesään. Käännä myös rattia sen verran, ettei rattilukko 'makaa päällä' aiheuttamassa lisäpainetta.
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
joo elikkäs se lukkopesä ei irtoa jos sitä ei saa kääntymään yhtään vaikka se ensimmäinen lukon "pelti" kääntyisi niiden puikkojen reikien kohdalle sillä pesää pitelee sitä ympäröivä holkki jonka väkäset ovat syvemmällä reijissä kun pesän väkäset. jotka saa käänettyä vastakun lukko pyörähtää kokonaan irroitus reikien kohtaan myös virtalukontöpseli ei irtoa"ei kuitenkaan kaikissa pohjissa"ennen kun lukko liikkuu ja ohjaus putkessa oleva nasta ei painu myöskään. Eli jos lukko on täysin jumissa pitää jotakin särkeä. ite porasin pesää kunnes käänty.
Noniin toissa yönä vaihoin lukon ja rungon kumpikin jumissajakika kirjoitti:No nyt se myrkyn lykkäs....
mese ei tykännytkään aamulla startata on ilimeisesti virtalukko p..kana. vähä ottaa ompeleesta... onkohan toi kalliski investointi.
puratti mittariston,ratin,viiksen,alasuojat ja ratti putken irti
pyörittelin sen paketin silleen että sain näkyviin virtalukon rungon
sen sahasin poikki valo summerin katkaisijan ratin puolelta poikki
nyt oli lukkorunkoineen erillään ohjaus akselista sieltä ronkin ohjaus lukon osat pois ja loppurunko lähti irti sieltä
enää oli ongelmana virta lukon pohjanirroitus ja lukon ulkokuori
sen ratkaisin sahaamalla lukko rungon poikki sen mustan suojanalta ja näin päsin kääntämään virtalukon pohjaa että sain pistokkeen irti ja purettua pohjan
lukon suja holkkin putsaua onnistui pillillä sulattamalla koska runko on alumini valua
ratti akseli paikoilleen ja lukkorunko ja lopuksi lukkopesä ja holkki
näin vaihoin nuo osan -30*C kaukana virrasta ja paineilmasta
aikaa meni noin 4H tupakkia puoli askia lämmikettä ei pisaraa
mutta kylmä oli
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-