w201 mystinen takajarru ongelma
w201 mystinen takajarru ongelma
Vaihdoin taakse molemmille puolille uudet jarrusylinterit, palat ja levyt.
Vaihdon jälkeen takajarrut ei jostakin syystä ota?! Olen yrittänyt ilmata niitä moneen kertaan, ilmaa ei tule ja nestettäkin tulee vaan muutama tippa. Nestettä säiliössä on. Ilmauksen aikana jarrupoljin ei mene pohjaan niinkuin etujarruja ilmatessa ja napsahtaa myös oudosti?
Missähän voisi olla vika??
Etujarrut toimii hyvin ja ilmauksen aikana tulee nestettä paineella ulos.
Takajarru remontin syy on se kun viime talven pakkasilla takajarrut jäätyi kiinni ja takajarrut kuumeni todella paljon.
Vaihdon jälkeen takajarrut ei jostakin syystä ota?! Olen yrittänyt ilmata niitä moneen kertaan, ilmaa ei tule ja nestettäkin tulee vaan muutama tippa. Nestettä säiliössä on. Ilmauksen aikana jarrupoljin ei mene pohjaan niinkuin etujarruja ilmatessa ja napsahtaa myös oudosti?
Missähän voisi olla vika??
Etujarrut toimii hyvin ja ilmauksen aikana tulee nestettä paineella ulos.
Takajarru remontin syy on se kun viime talven pakkasilla takajarrut jäätyi kiinni ja takajarrut kuumeni todella paljon.
Sprinter W903 -01
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Katoikko että säiliö on VARMASTI täynnä ihan koko ilmauksen ajan? Seku on väliseinällinen säiliö, niin saa olla kaulaa myöten täys että sinne taaksekin jotain valuu.
Jos menee pääsylinterin viaks lopulta, niin ei niiden kumien vaihtokaan ole kummonen homma, kahtoo vaan että menee jokainen samoin päin ku vanhat, eikä revi meisselillä kumeja tai tee naarmuja. Olikohan yks lukkorengas pois ja säiliö pitää kammeta irti ja sen alta saa tapin veke jollon se purkautuu. Kannattaa kokeilla ainakin ehjätä, uudet pääsylkät on melko tyyriitä.
Ainiin. Ei sitten missään nimessä voitele kumeja asentaessa ku jarrusylinterirasvalla tai jarrunesteellä. Jos laittaa vaseliinia/moottoriöljyä tms. niin ei takuulla enää pelaa.
Jos menee pääsylinterin viaks lopulta, niin ei niiden kumien vaihtokaan ole kummonen homma, kahtoo vaan että menee jokainen samoin päin ku vanhat, eikä revi meisselillä kumeja tai tee naarmuja. Olikohan yks lukkorengas pois ja säiliö pitää kammeta irti ja sen alta saa tapin veke jollon se purkautuu. Kannattaa kokeilla ainakin ehjätä, uudet pääsylkät on melko tyyriitä.

Ainiin. Ei sitten missään nimessä voitele kumeja asentaessa ku jarrusylinterirasvalla tai jarrunesteellä. Jos laittaa vaseliinia/moottoriöljyä tms. niin ei takuulla enää pelaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55