ja jos pitää kiristää/löysätä niin mistähän se tapahtuu? ja kenties miten se tapahtuu ?

Sama vika Rahikaisella. Tuntuu että ykkönen ei löydy kuin lähes kaasun pohjaan painamalla (ei kuitenkaan kickdown-meiningillä). Meno on vähän pappamaista, vaikka alla on tosi tykki vakio 2.0 ruiskumb-lady kirjoitti:ja niin muutenkin tuntuu liian herkästi/liian aikaisin vaihtavan noita vaihteita isomalle. joten kiihtymään saanti on työntakana.
Kiinnostaisi vielä kuulla yllä mainitun "Jokun" kuvaus tuosta kaasuvivustolta laatikolle menevästä vaijerista, sen käyttäytymisestä ja kiristelystä syineen ja seurauksineen. Nimimerkki amatööri Keski-Suomesta.Sivonen kirjoitti:Kaasuvivustolta vaihdelaatikolle menevää vaijeria pitää kiristää.
Se on konepellin alla. Joku kertoo tarkemmin, minä en ole koskaan moista kahtellut.