Vauhtipyörä ja laatikko m103
Vauhtipyörä ja laatikko m103
Eli käykö m102 vauhtipyörä ja laatikko m103 manuaali siis kyseessä
Tietämätön kyselee kiitos
Tietämätön kyselee kiitos
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
M103 tarvitsee kammenanturilleen sopivat segmentit luettavaksi, eli ei ihan kaikistele mene vauhtipallot ristiinsä. Rakkineissa on lisähöysteenä sekä 1-, että 2-massaisia pyöriä eri kytkimineen, jotka haluavat erimittaisen kytkinakselin lootaan.
Hommaa oikea ratas ja kirstu, ellet halua keksiä pyörää uudelleen..
Hommaa oikea ratas ja kirstu, ellet halua keksiä pyörää uudelleen..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Juuei. Jakopään / hihnapyörän anturi on vain diagnoosia varten. Piuha menee vain sille pyöreälle pistokkeelle lokasuojassa. Kampiakselilta tulee syttyboksille tieto, milloin pitää liipaista. Neloskoneessa on kaksi segmenttiä (kipinä iskee kaksi kertaa per kierros), kun taas kuutoskoneessa on kolme.
t.
Risto
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Teddy
- Viestit: 759
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
No höh, liika vähän on sitten tullu pellin alla möyrittyä, kun en siltä seudulta vielä ole anturia havainnu
Viimeksi muokannut Teddy, 29.11.2017 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Puhutko, Teddy nelosesta vai kuutosesta? Sinun -83 M102:ssa voi olla vielä se vanhan mallin systeemi (olikose TSZ), joka ottaa syttytiedon muistaakseni virranjakajan sisältä eikä koneen takapäästä. Se on krantumpi virranjakajan asennon kanssa kuin "uudempi" EZL. Siinä jakaja on yhtä tyhmä kuin M103:ssakin eikä niin tarkka asennolleen ja näissä tulee signaali moottorin takapäästä.
Etupään limpussa on muistaakseni vain yksi nasta ja sillä saa tiedon ykkösen YKK:sta tjsp.
Eli jos et ole löytänyt tenavasta vauhtipyörältä tulevaa johtoa, niin ei välttämättä vielä tarvi lähteä optikolle.
t.
Risto
Etupään limpussa on muistaakseni vain yksi nasta ja sillä saa tiedon ykkösen YKK:sta tjsp.
Eli jos et ole löytänyt tenavasta vauhtipyörältä tulevaa johtoa, niin ei välttämättä vielä tarvi lähteä optikolle.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Teddy
- Viestit: 759
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Taas olis joutanu jättää päänsä aukaisematta, mutta tulipahan opittua jotain. Pahoittelut topikin sotkemisesta.Teddy kirjoitti:Juu, tuossa vanhassa raadossa on triggeröinti "normaalisti" jakajan sisällä. M103:sta puhun ja otan kyllä silmän käteen jahka kotio kerkiän; ei käy laatuun tämä tietämättömyys.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Parempi näitä on sotkea, kun junanvaunuja ja alikulkuja. Jotapaitsi tässä mitään oo sotattu, tietoa tuli aiheeseen heti roppakäjellä.Teddy kirjoitti:Taas olis joutanu jättää päänsä aukaisematta, mutta tulipahan opittua jotain. Pahoittelut topikin sotkemisesta.Teddy kirjoitti:Juu, tuossa vanhassa raadossa on triggeröinti "normaalisti" jakajan sisällä. M103:sta puhun ja otan kyllä silmän käteen jahka kotio kerkiän; ei käy laatuun tämä tietämättömyys.
Satakolmosia on muistini mukaan tehty vain alkuun lyhyen aikaa yksimassaisella pallolla, kaikki loppupään 2,6-3,2 lootat käynee. Dieseleistä löytyy myös, mutta onko välitetty erisortille, kuten ehkä eri pensaperversiotkin...
Pitkäakselisen, esim Cossien Getragin saanee paikoilleen leikkaamalla ja koneistamalla romuaskista spacerin ja asentamalla salkun pidemmillä ruuvipulteilla. Kardaanin sopivuus, vaihdevipujen säädöt jne, yms...
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.