Kokemuksia automaattivaihteistoista.
Kokemuksia automaattivaihteistoista.
Haluaisin kuulla hyviä ja huonoja puolia mersun automaattilaatikoista.
Itsellä ollut vain manuaaleja kaikki tähän asti niin uskaltaako tuollaista laittaa??
Itsellä ollut vain manuaaleja kaikki tähän asti niin uskaltaako tuollaista laittaa??
Enpä ainakaan muista että olisin kokeillu muiden merkkien automaattilaatikoita.Sergey kirjoitti:ootko ikin kokeillu muiden merkkien automaattei? no mersus se ei oo sinnepäinkään! mä en muulla ajele ellei o pakko. tomaatti rok!
Väyrysellä ja ML:llä olen ajanu joissa oli automaattivaihteisto ja ei valittamista ole mutta onko jotakin mitä kannattaa esim. ostaessa ottaa huomioon?
riippuu mitä autoo oot ostamassa? nojoo nää vanhemmat mersun automaatit on sen verra anteeksiantamattomia että jos nissä vikaa on, sen yleensä huomaa sellainenkin joka ei ikinä ole ajanu. mut parastaha se olisi käydä eka koeajamassa muutama mallikappale Mersu.
Lisäisin sen vielä että jos on ennestään ajanu esim volkkarin tai jonku jenkin automaatilla, ni viallinen mrsun loota kyl pelaa siltiki paremmin, eli voi erehtyy jos o paljo kokemusta muista merkeistä.
Mesen loota on napakka eikä rytkää niskoja.
Lisäisin sen vielä että jos on ennestään ajanu esim volkkarin tai jonku jenkin automaatilla, ni viallinen mrsun loota kyl pelaa siltiki paremmin, eli voi erehtyy jos o paljo kokemusta muista merkeistä.
Mesen loota on napakka eikä rytkää niskoja.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Laita tietoo, että millaisen W201:sen ajattelit hankkia. Bensa vai dieselkäyttöinen? Meillä on kyseinen auto automaatilla ja bensakoneella ja minusta toimii hienosti.
Ajoin muutama vuosi sitten Mustangilla, joka oli 60 luvun laite, ja sanon, että vaihtamiskohtaa ei huomannut mistään muusta kuin moottorin äänen erona-vaihtoi kyllä aivan mahdottoman hienosti.
Ajoin muutama vuosi sitten Mustangilla, joka oli 60 luvun laite, ja sanon, että vaihtamiskohtaa ei huomannut mistään muusta kuin moottorin äänen erona-vaihtoi kyllä aivan mahdottoman hienosti.
- laineracing
- Rasvanäppi
Kaks mersuu ollu automaatilla. Nykynenki. Oon kokkeillu ainaski Hondan, Volkkarin, Nissanin, Dodgen, Sevyn Pontikan ja Transitin automaattia. Täytyy sanoo jotta kyllä Mersun loota näistä eniten niskoja niksaututtaa. Sitä en sitten tiijä, onko tuo vika, vai just sitä mitä pitääki. Volokkarila vejin toissa kesänä vaunuuki jonnii verran ja se kyllä sitten pelas pehmosesti ja kaikinpuolin mukavasti siinäi hommassa.Sergey kirjoitti: Mesen loota on napakka eikä rytkää niskoja.
Nii siitä valinnasta. Enee en mie kyllä ajoautoks osta muuta kun tomaattii.
Et oo taenna olla koskaan miun lavetin kyyvissä Tietässii sen jäläkeen kuin se voi parraimmillaan nykästä niskoja niinnotta tietää miksi ne hemmetin notkottimet niskan taakse on tehty, kysy ArtonN:ltä tai pekkikseltä vaikkaSeppä kirjoitti:Kaks mersuu ollu automaatilla. Nykynenki. Oon kokkeillu ainaski Hondan, Volkkarin, Nissanin, Dodgen, Sevyn Pontikan ja Transitin automaattia. Täytyy sanoo jotta kyllä Mersun loota näistä eniten niskoja niksaututtaa. .Sergey kirjoitti: Mesen loota on napakka eikä rytkää niskoja.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
Mitenkäs sitä kokkeilis. Sen, minkä siut oon tuntenu, on se siun lavetti makoillu sielä telakallaXUX63 kirjoitti: Et oo taenna olla koskaan miun lavetin kyyvissä Tietässii sen jäläkeen kuin se voi parraimmillaan nykästä niskoja niinnotta tietää miksi ne hemmetin notkottimet niskan taakse on tehty, kysy ArtonN:ltä tai pekkikseltä vaikka
Ja tainnut jo siirtyä telakaltakin teurastamolle ja pistetty lihoiksi...Seppä kirjoitti:Mitenkäs sitä kokkeilis. Sen, minkä siut oon tuntenu, on se siun lavetti makoillu sielä telakallaXUX63 kirjoitti: Et oo taenna olla koskaan miun lavetin kyyvissä Tietässii sen jäläkeen kuin se voi parraimmillaan nykästä niskoja niinnotta tietää miksi ne hemmetin notkottimet niskan taakse on tehty, kysy ArtonN:ltä tai pekkikseltä vaikka
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Niinpä, mut ne lihat voi tässä tapauksessa laittoo takas siihen ruhoon...Eldorado kirjoitti:Ja tainnut jo siirtyä telakaltakin teurastamolle ja pistetty lihoiksi...Seppä kirjoitti:Mitenkäs sitä kokkeilis. Sen, minkä siut oon tuntenu, on se siun lavetti makoillu sielä telakallaXUX63 kirjoitti: Et oo taenna olla koskaan miun lavetin kyyvissä Tietässii sen jäläkeen kuin se voi parraimmillaan nykästä niskoja niinnotta tietää miksi ne hemmetin notkottimet niskan taakse on tehty, kysy ArtonN:ltä tai pekkikseltä vaikka
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Re: Kokemuksia automaattivaihteistoista.
Ei nyt tule mieleen mitään huonoja puolia. Onhan se uutena aika hintava.Matteus kirjoitti:Haluaisin kuulla hyviä ja huonoja puolia mersun automaattilaatikoista.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Mulla oli seittemän vuotta w201 2,5 tiisseli (vapari) tomaatilla -86. Öljyt vaihdoin 30 tkm:n välein ja suodattimen 60 tkm:n välein. Joka kerta lootan öljy oli ihan punaista niin kuin ois pullosta uutta kaatanu.
Mitään valittamista minulla ei ollu tuon auton suhteen. Aluksi pelkäsin automaattia luokkaan, että mitäs jos tää hajoo. Sitten myöhemmin aattelin, että sitten hajoo ja korjataan.
Tuosta niskojen nykimisestä sen verran, että tuo uudempi mesen loota 7G ei muuten niskoja nyki, vaikka polkasee kaasun pohjaan kaheksan kympin vauhista.
Mitään valittamista minulla ei ollu tuon auton suhteen. Aluksi pelkäsin automaattia luokkaan, että mitäs jos tää hajoo. Sitten myöhemmin aattelin, että sitten hajoo ja korjataan.
Tuosta niskojen nykimisestä sen verran, että tuo uudempi mesen loota 7G ei muuten niskoja nyki, vaikka polkasee kaasun pohjaan kaheksan kympin vauhista.