Mikä laatikko m103 jatkoksi?
Mikä laatikko m103 jatkoksi?
Olisi tossa m102 moottorin tilalle laitettuna m103.Nythän kävi sitten niin että 190 nelilovinen laatikko liikahti sen verran taakse ettei kiinnikkeet enään satu kohdilleen.Pitäisi sitten tietää että korjaantuisiko ongelma viisivaihteisella laatikolla ja jos korjaantuisi niin menisiköhän samalla kardaanikin siitä vaihtoon?Voi tätä rahan menoa
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ja taas probleemaa ilmenee.Päätinkin pitää nykyisen laatikon ja lyhentää kardaania ja niitä siirtäjän tankoja.Onko olemassa jotain kaavaa mihin asentoon ne laatikon kyljessä olevat vivut tulisi laittaa ennen tankojen kiinnitystä?Tällä hetkellä vaan tuo keppi menee jumiin heti kun laittaa tangot kiinni.
Laita laatikko vapaalle ja keppi vapaalle asentoon sitten teet tarvittaessa lisää kierrettä siirtäjiin et saat säädettyä
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Joo ongelma ratkaistu.Ei se nyt sitten niin vaikeaa ollut kun kuvittelin,kardaani poikki ja sorvasi sinne tiukan holkin sisään jonka jälkeen vähän hitsiä perään.Laatikon kiinnitys sujui kivasti kun hitsasi pohjaan pari oikean kokoista pulttia kiinni, asetti laatikon kiinnikkeet paikalleen ja muutamalla mutterilla kiinnitti koko paketin
Vaihteen siirtäjätkin lopulta haki paikkansa,ei siinäkään muuta kun kylmästi laikalla pala pois välistä ja sitten taas sovittelemaan.
Vaihteen siirtäjätkin lopulta haki paikkansa,ei siinäkään muuta kun kylmästi laikalla pala pois välistä ja sitten taas sovittelemaan.