Eli voisiko tuon värähtelyvaimentimen ottaa pois tai korvata jollain alumiinisella itsetekeleellä. Mitä katsastusmies tähän sanoo?

Minkäs näköinen ja missä tämmöinen osa on ja onkos tuo virallinen nimi?vi[[e kirjoitti:Mercedeksessä näyttää olevan tämmöinen. Uusi näyttää maksavan hulppeat 100€ Motonetissä eikä tekisi niin paljoa mieli maksaa. Esimerkiksi Volvossahan tätä värähtelyvaimenninkumia ei ole ollenkaan, pelkästään nämä kumilaipat vetopyörästön ja vaihdelaatikon päissä.
Eli voisiko tuon värähtelyvaimentimen ottaa pois tai korvata jollain alumiinisella itsetekeleellä. Mitä katsastusmies tähän sanoo?Auto siis Mercedes-Benz 190d -86
Laatikon takapäässä etummaisen rättinivelen ympärillä semmonen kumista ja pellistä leivottu kehärinkula, tuli muistaakseni kiinni rättinivelen ja laatikon päästä tulevan laipan väliin. Ei siis välitä mitään voimaa. Jollain ihmeellisellä tavalla tuon pitäisi vaikuttaa voimansiirron ääntelyyn ja toimintaan.AK47 kirjoitti: Minkäs näköinen ja missä tämmöinen osa on ja onkos tuo virallinen nimi?
JuMu S kirjoitti:...menee samaan sarjaan magneettisten kengänpohjien ja foliohatun kanssa.
Ai se renkula, sehän viisaattaakertaistaa värähtelyjen vaimennuksen ja limpun kestoijänJuMu S kirjoitti:Laatikon takapäässä etummaisen rättinivelen ympärillä semmonen kumista ja pellistä leivottu kehärinkula, tuli muistaakseni kiinni rättinivelen ja laatikon päästä tulevan laipan väliin. Ei siis välitä mitään voimaa. Jollain ihmeellisellä tavalla tuon pitäisi vaikuttaa voimansiirron ääntelyyn ja toimintaan.AK47 kirjoitti: Minkäs näköinen ja missä tämmöinen osa on ja onkos tuo virallinen nimi?![]()
Tällä vähäisellä +320tkm satalankkukokemuksella menee samaan sarjaan magneettisten kengänpohjien ja foliohatun kanssa.