Kannatinlaakeri joo. Ei ollut paha vaihtaa lankkuun ainakaan.
1. Irroita pohjasta muovit ja panssarit sun muut esteet
2. Merkitse kardaanin etu-ja takapään välille vaikka valkoisella rengastussilla kohdistusviiva
3. Avaa kardaanin keskimutteri (iso jakoavain mutteriin kiinni ja toinen kaveri pyörittämään renkaasta niin aukeaa helposti)
4. Avaa takarätin pultit ja väännä kardaani irti perän laipasta (voi olla tiukassa)
5. Avaa kannatinkumin kaksi pulttia (muistaakseni 8mm pultit eli 13mm kanta)
6. Nyt kardaanin takaosan pitäisi irroita vetämällä etuosasta.
7. Sitten irroitat vanhan laakerin kardaanista ja laitat uuden paikalleen

Voi olla aika tiukassa...
Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä. Jostakin luin joskus että kannattaa laittaa nuo kaikki paikoilleen ja lopuksi löysätä tuota kannakekumia ja pyöräyttää kardaania pari kiekkaa jonka jälkeen kiristää takaisin, hakisi kuulemma paremin paikkansa.