Mistä kohti säädetään paineita isommaksi? Laatikko on 722.400 vm. 83 ja yhdellä punaisella alipaine säätimellä. Minä olisin jo kokeilut säätää paineita mutta kun alipaine rasian päästä ei lähtenny hattu pois, alipainerasian päässä on semmoinen nuppi joka on muovia ja ei lähtenyt irti vaikka kampesin meisselillä. Onkohan tässä laatikkossa ees paineen säätö t-haaraa? Kun räjäytys kuvissa ei näyttänyt olevan alipaine rasian alla muutakun painevettiili ei mitään tangon näköistä. Mitä on muuten alipaine rasian etupuolella olevassa pyöreässä kuusiokolokannalla olevan tulpan alla, tulppa on 12mm kuusiokoloavaimella avattava. Oisko sen alla säätö?? Kiitos etukäteen vastauksista.
Lähtötiedot kertoo et auto on -83, okei. Kai se wissiin sitten W201 on?
W124-mallissa alipainesäädintä ruiskutuspumpun kylessä käännetään niin paljonkuin pystyy ilman että se alkaa rajoittamaan kaasun liikettä.
Liekkö W123 samanlainen? Nyt laatikolle menee täysi alipaine ohjaamaan sen toimintaa.
Itse laatikon paineiden nosto tapahtuu kuskinpuolelta, noin puolesta välistä laatikkoa löytyvän mustan muovitötterön alta.
Tötterön alla on säätöpaikka, metallinen n. 2mm ohut ja 15mm pitkä tanko.
- Nosta metallista tankoa ylös ja käännä sitä pykälä kerrallaan. Laske pykäliä säädön aikana.
Voit myöhemmin palata takaisin vanhoihin säätöihin, jos menee pieleen.
- Käännös myötäpäivään--> vaihdot kovenee ja luisto vähenee. Vastapäivään tapahtuu päinvastoin.
Jos laatikko luistaa, on se huono asia - oikein huono.
Säädöllä jos korjaantuu, niin voipi säästää pitkän pennin.
EDIT: Vähennetty vääriä olettamuksia. Kudos to L-D!
Viimeksi muokannut Rässi66, 16.3.2007 9:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jossa ei ole kuin laatikon kylessä kuskinpuolella yksi alipaine säädin, eikä siinä ole ilmeisesti säätö tankoa olenkaan. Miten tänne saa kuvia laitettua?[/list][/quote]