w201 koppaan om603 tekniikka

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
weto
Viestit: 11
Liittynyt: 13.7.2011 18:09
Paikkakunta: Lieksa

w201 koppaan om603 tekniikka

Viesti Kirjoittaja weto »

heijjj!

piti ruveta kyselemään ihan mielenkiinnolla vaikka varmaankin löytyy kyseisestä aiheesta täältäkin vaan en tienny miten ehtiä..

niin eli pihasta löytys tuollanen w124 300TDT rohjo, josta leima loppunu ja sit löytyy tuollanen w201 koppanen jossa vielä leimaa. tuo 190 on 1.8 litranen ja vuosmallia 90. eli kysymys kuuluu miten vaikea homma saada leimalle tuolla om603 tekniikalla? ja miten käy tuo laatikko ton koneen jälkeen? tosin löytyyhön mulla tuon 603 oma automaattilaatikko tosta 124 rohjosta..
mackaiveri
Viestit: 6
Liittynyt: 15.12.2013 21:32

Viesti Kirjoittaja mackaiveri »

syylärin siirto pitemmälle, vaihdevipujen lyhennys?? kadraanin joutu muokkaa + paljon muuta. myy tekniikka ja osta om602 turbo tekniikka tilalle on oma näkemykseni mutta jos on aikaa näprätä niin antaa mennä vaan :)
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Kannattaa ihan ensteeks lukasta sen teinitähren rek.otteesta notta onko vähäpäästöinen...
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

745 kirjoitti:Kannattaa ihan ensteeks lukasta sen teinitähren rek.otteesta notta onko vähäpäästöinen...
Melkeimpä voi suorilta sanoa, että on. -89 lähtien alkoi olemaan vähäpäästöisiä... Poikkeus toki vahvistaa säännön :lol:

Ja EI lue rekisteriotteessa, pitää kysyä esim. katsastuskonttorilta.
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Tu-84
Viestit: 596
Liittynyt: 03.1.2012 15:28
Paikkakunta: Sodankylä/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Tu-84 »

'90 S124, ei merkintää rekisteriotteessa mutta jostain konttorin täti kaivoi silti tiedon että _on_ vähäpäästöinen.
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Joillakin konttoreilla on saanut käyttövoiman muutoksen yhteydessä dieseliksi myös vähäpäästöisyyden poistettua -91 vanhemmasta kotterosta eli kannattanee tarkistaa tuokin mahdollisuus :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
kumipää
Viestit: 503
Liittynyt: 19.10.2010 22:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja kumipää »

Luulis että asia ois tuossa ajassa selvinnyt :lol:
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
Avatar
blacklake
Viestit: 1157
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Ei tarvii lyhentää siirtäjätankoja eikä mitään, iha bolt on ku lyö esim. tenavan om601 korvilla. w124 korvilla jos laittaa nii tullee palio turhaa työtä.
Tosin sillä saa vähä lisää tilaa taas sinne keulalle.
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”