Syy jos lämmöt nousee tyhjä käynnillä
Syy jos lämmöt nousee tyhjä käynnillä
eli tuo anturi valvoo vedenlämpötilaa ja kun se nousee liian korkeaksi niin tua antaa käskyn fletin mangeetti kytkimelle joka vetää mangneetin avulla sen fletin pyörimään kun veden lämpötila on liian korkea ja jos veden lämpötila nousee liian korkeaksi niin tuo on silloin rikki ja jos haluuaa fletin pyörimään jatkuvast niin laittaa johdon tuohon liittemen väliin eli liittää nua kaksi johtoa jollain johdolla ja silloin se lyö mangeetti kytkimen päälle ja fletti pyörii jatkuvasti eli sillä ohitat tuon anturin mutta suosittelen vaihtamaan tuon anturin kun ei tartte ku nypätä johto irti ja 22millisellä avaamella anturi pois ja kannattaa muistaa avata paisunta säiliön korkki nii ei saa vesiä naamalle niin ja se fletti pyörii kyllä hitaasti vaikka se mangneetti kytkin ei ole päällä jotain sellasta vauhtia että sormen tohtii laittaa väliin ja fletti pysähtyy (tai ainakin minulla pyöri)
tuossa on lähempi kuva itte anturista ja anturi ei maksa kuin jotain 20€ paikkeilla ja sain itte ainakin oman paikkakunna autotarvikkeesta
Terve tuloo foorumille
Tuossa emännän tomaatissa on tuo anturi rikki muttei täysin mykkä
Kytkee puhaltimen päälle jo vajaassa 80*C
Tuossa emännän tomaatissa on tuo anturi rikki muttei täysin mykkä
Kytkee puhaltimen päälle jo vajaassa 80*C
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 11.9.2006 10:14
- Paikkakunta: Pedersöre
100 sen pitäs vasta kytkee oikeesti
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
kiisseli tenava meinaa lämmetä...
Normaalisti on pidelly lämmöt siinä reilussa 80 asteessa mutta nyt sitten lossia odotellessa eräs päivä rupesivat nousemaan... Minkäläinen noissa kiisseleissä vuosimallia 85 on tuo flekti? kun kokeilin pihassa käynnissä ollessa niin ropelihan pyörii vapaana sinne minne lystää??? lueskelin aikasempia kommentteja siellä oli maininta magneettikytkimestä. Mikä se sellainen värkki on ja miten se toimii??? Paljo noissa lienee raja että ne kytkeytyy päälle?? Nyt infoa tietämättömälle ennenkun keittää...
Tiisseleissä on yleensä visko kytkin nuissa siivissä
Lämmön nousu saattaa johtua esim. termarista
Lämmön nousu saattaa johtua esim. termarista
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Visko kytkimessä on joku hyytelö siellä sisässä joka ilma virrasta lämmetessään lukihtee siivikon.
Että siivikko vastais kierroksiin paremmin
termarit toimii jossain 80-90 välissä
Että siivikko vastais kierroksiin paremmin
termarit toimii jossain 80-90 välissä
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kokeile virrat päällä laittaa vaikka lukkopihdit sen anteron liittimen nastoihin. Jos ei nappaa kiinni, niin varmaan vika on johdotuksissa, sulakkeessa?? tai itse makneetissa. Sieltä hihnarattaan takaa pilkottaa vissiin sen johto, koeta seurata piuhaa ja syötä virta siihe suoraan, selviää onko kytkin sökö.G_clown kirjoitti:mikähän mahtaa olla vikana kun olen vaihtanut tuon anturin mutta se ei auttanut?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.