öljypohjaa irti.

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
goodman_fin
Viestit: 16
Liittynyt: 23.10.2006 16:05

öljypohjaa irti.

Viesti Kirjoittaja goodman_fin »

kuinkas tommosesta 190 lähtee öljypohja pois, ilman että nappaa koko motin ylös?
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Siirteilin tämän oikean otsikon alle.

Homma menee bout näin:
- öljyt pois
- kallistuksenvakaajatanko pois
- moottorin kumityynyt alapäästä irti
- konetta etupäästä ylös sen mitä nousee
- öljypohjasta ruuvit pois ja öljypohja pois.

W201:stä ei nyt 100 varmaa muistikuvaa ole, mutta W124:ssa homma onnistuu noin.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Itse tein vielä w123:sen kans niin että kun motti oli ylhäällä niin laitoin kumityynyjen alle kakkosnelosen pätkät joilla sain koneen pysymään ylhäällä ja tunkin pois öljypohjan alta.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Lucky-Dog kirjoitti:Siirteilin tämän oikean otsikon alle.

Homma menee bout näin:
- öljyt pois
- kallistuksenvakaajatanko pois
- moottorin kumityynyt alapäästä irti
- konetta etupäästä ylös sen mitä nousee
- öljypohjasta ruuvit pois ja öljypohja pois.

W201:stä ei nyt 100 varmaa muistikuvaa ole, mutta W124:ssa homma onnistuu noin.
Minä otin öljypumpun irti ennenkuin vedin öljypohjan pois, olisikohan tullutkaan ilman?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”