Autohan on -92 190 2,5 td. Olen kokeillut ottaa pakokaasun kierrätystä käytöstä tukkimalla letkut pakosarjan ja imusarjan venttiileiltä, mutta seurauksena on ollut se, hetken aikaa kone toimii hienosti, mutta kun lämpötila nousee normaaliin (jotain 84 C mittarissa) ahdot ei enää nouse ja kulku hyytyy.
Ilmanputsarin kotelossa olevan ilmamassa mittarin läppä on lukittu auki ja johtoliitin on otettu siltä irti.
Mikä aihettaa koneen lämmettyä sen, että ahdot loppuu?
2,5 turbo pakokaasunkierrätys
Täydennystä...
Kokeiltuani kierrätys pois kytkettynä, voi olla että moottorin lämpötila ei vaikuta asiaan, mutta muutaman kiihdytyksen jälkeen ahdot putoaa. Välillä toimii kauemmin välillä lyhyemmän aikaa. Aina uudelen käynnistyksen jälkeen taas toimii.
Voiko ahdot käydä hetkellisesti liian korkealla ja sen vuoksi moottorin suojaamiseksi ahdot tippuu? Mitä asialle voisi tehdä?
Voiko ahdot käydä hetkellisesti liian korkealla ja sen vuoksi moottorin suojaamiseksi ahdot tippuu? Mitä asialle voisi tehdä?
vaihda hukkaportin kello ylipaine ohjatuksi. niin johan alkaa pelaamaan. seuraavana onkelmana on että miksi ahdot ei nouse puolta kiloa korkeammalle
auto tykkää mun sillä ajetaan eli siellä on imusarja niin karstassa että ahdot ei jaksa nousta mutta se putsaantuu n 10tkm päästä
ymmärtiköhän tosta mitää

ymmärtiköhän tosta mitää

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]