2.0 kaasarin tyhjäkäynti ja ryyppy
-
2.0 kaasarin tyhjäkäynti ja ryyppy
Eli kyseessä on tuo pierupurkin 175cd kaasari mersu ja pitäs saada tyhjäkäyntiä säädettyä niin mistähän kyseinen ruuvi löytyy?
ja sellainen vika on että ryyppyä ei taida lyödä kylmänä päälle kun joutuu starttaa melko kauan ja välillä käynnistyy mutta sammuu melkein heti.Voiko ryyppyä säätää jostain tms?
Kiitos!
ja sellainen vika on että ryyppyä ei taida lyödä kylmänä päälle kun joutuu starttaa melko kauan ja välillä käynnistyy mutta sammuu melkein heti.Voiko ryyppyä säätää jostain tms?
Kiitos!
Mulla pitäisi olla jossakin koneen uumenissa ärjäytyskuva moisesta mehumaijasta. Koitan ehtoommalla etsiä.Riku Heiskari kirjoitti:eikö kukaa tiiä
Ryyppyä saa säädettyä kääntämällä sitä kaasarin takapuolella olevaa "pattia" mihin tulee pari sähköjohtoa. Myös sähkön saanti kannattanee tarkistaa.
Onnea matkaan vaan, itse en aikoinaan saanut moista millään ilveellä pelaamaan kunnolla
Sitten kun kyllästyt taistelemaan, niin mulla pitäisi olla tallessa imusarja joka on tarkoitettu alaimukaasuttimelle. Saa helpolla jonkun Weberin tahi muun toimivamman kamppeen tilalle, eikä varmasti jää hinnasta kiinni
-
On sen verran reippaasti aikaa omasta sodasta vastaavan kanssa, ettei varmaksi muista.Riku Heiskari kirjoitti:mihin suuntaa sitä pitää käännellä että muuttuu?
Murkulassa muistaakseni on nuoli ja lukee "rich" tms. Nuolen suuntaan kääntämällä menee ryyppy enemmän päälle.
Tarkkana saa olla, koska sen saa mös säädettyä niin pitkälle ettei lähde ryyppy lainkaan pois. Vaikuttaa "hiukan" negatiivisesti polttoainetalouteen
-