Pakosarja halki
Pakosarja halki
Hyviä vinkkejä pakosarjan irroitukseen?
siellä on edessä on joku perkeleen putkihässäkkä saaste juttujako lie?
ajattelin hitsata kun oli leimalle päästöissä heittoa, kattelin jo ennen konttoria putkiston muuten että ei vuoda, niin sit kontorilla löyty että sarja halki !!
ajetaan nyt sitten corollalla levätköön meisseli
siellä on edessä on joku perkeleen putkihässäkkä saaste juttujako lie?
ajattelin hitsata kun oli leimalle päästöissä heittoa, kattelin jo ennen konttoria putkiston muuten että ei vuoda, niin sit kontorilla löyty että sarja halki !!
ajetaan nyt sitten corollalla levätköön meisseli
Egr saattaapi olla siinä tiellä mut eihä se oo ku ottaa pois...
Pistä irrotusainetta edellisenä iltana jo reilusti muttereihin ja seuraavana aamuna lissää... Vaiha mutterit uusiin ja varaudu et sieltä saattaa tulla pinnapulttiki mukana, M8 taitaapi olla koko, tiiviste uusiksi..?
Ja kannattaapi putsata ehrottoman hyvin hitsattava kohta ja mielellään pikkusen lämmittää ennen ku vetäsee nöölin halkeamaan nii kestää kauemmin... 



Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mää oon laittanu kaikkiin sarjan muttereihin tippakannusta reilusti öljyä muutamana päivänä ennen irrotusta, jos auto on ajokuntonen ja ajossa. Ei oo ollu tiukassa. Lämpö uittaa paksunkin öljyn kierteisiin, crc tai neliveto kuivuu vaan pois.
Toho pöhisemään hyvin seevatun satsin sisään ja valurautapuikolla hitsaa aina vasaroiden palkojen välissä sauman. Jos pakosarja on tarkoitus myöhemmin uusia, tai miksei muutenkin voi kokeilla hitsata paikallaankin ja vaikka ihan migillä. Jos murtuma on kokonaisuudessaan näkyvillä, niin uliskon kans seevaa ja sen jälkeen vaan huattaa pakolämmöllä punaseks sen sarjan ja hitsaa.
Toho pöhisemään hyvin seevatun satsin sisään ja valurautapuikolla hitsaa aina vasaroiden palkojen välissä sauman. Jos pakosarja on tarkoitus myöhemmin uusia, tai miksei muutenkin voi kokeilla hitsata paikallaankin ja vaikka ihan migillä. Jos murtuma on kokonaisuudessaan näkyvillä, niin uliskon kans seevaa ja sen jälkeen vaan huattaa pakolämmöllä punaseks sen sarjan ja hitsaa.

Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Mä hitsasin tosta vanhasta tenavasta migillä ja hyvin se kolme vuotta kesti mitä auto pihassa oli...Easy Rider kirjoitti:Mää oon laittanu kaikkiin sarjan muttereihin tippakannusta reilusti öljyä muutamana päivänä ennen irrotusta, jos auto on ajokuntonen ja ajossa. Ei oo ollu tiukassa. Lämpö uittaa paksunkin öljyn kierteisiin, crc tai neliveto kuivuu vaan pois.
Toho pöhisemään hyvin seevatun satsin sisään ja valurautapuikolla hitsaa aina vasaroiden palkojen välissä sauman. Jos pakosarja on tarkoitus myöhemmin uusia, tai miksei muutenkin voi kokeilla hitsata paikallaankin ja vaikka ihan migillä. Jos murtuma on kokonaisuudessaan näkyvillä, niin uliskon kans seevaa ja sen jälkeen vaan huattaa pakolämmöllä punaseks sen sarjan ja hitsaa.

Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
juu
Kiitos hyvistä neuvoista, tässä odotellaan inspiraatiota takaisin
meinasin uusia kyllä kaikki mutterit ainakin ja pinnapultit jos tarttee, niin kauhian näköisä että turha odottaakaan ehjänä irti
Onko tosiaan 1987 mersussani EGR hässäkkä? tämä ei ole edes kat malli
meinasin uusia kyllä kaikki mutterit ainakin ja pinnapultit jos tarttee, niin kauhian näköisä että turha odottaakaan ehjänä irti

Onko tosiaan 1987 mersussani EGR hässäkkä? tämä ei ole edes kat malli
Onkos se bensa vai diisseli..? Lämppärinkennolle menevä putki kyl menee siitä lähistöltä, mut ei siinä pakosarjassa kyl pitäis olla mitään kiinni... 

Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
bensa
Bensa mallihan tämä, mistäs minä sen selvitän minne myyty uutena?
luxus malli kuitenniin kun on takana käsinoja, niskatuet 2-toiminen kattoluukku, automaattilaaatikko
mutta kuitenkin siellä kiertelee putkihässäkkä
ja laturin alla pumpun näköinen möykky, mutta toimineeko alipaineella ei muuta yhteyttä sillä moottorin kuin imusarjasta tulee putki
pitääpä ottaa kuvia kun vaikuttaa niin oudolta...

luxus malli kuitenniin kun on takana käsinoja, niskatuet 2-toiminen kattoluukku, automaattilaaatikko
mutta kuitenkin siellä kiertelee putkihässäkkä
ja laturin alla pumpun näköinen möykky, mutta toimineeko alipaineella ei muuta yhteyttä sillä moottorin kuin imusarjasta tulee putki
pitääpä ottaa kuvia kun vaikuttaa niin oudolta...
