

ja sitten vielä lähikuvaa

Olisin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa niin ei tarvitsisi käydä niin usein tankkaamassa.
heh nopiampi olitnollajakari kirjoitti:Oletko tarkastanut virranjakajan kannen ja syttyjohtimet? oireet vaikuttavat aivan klassillisesti sinnepäin.
tuo öljyvuoto luultavasti tulee ruiskun ulkopuolelta... itselläni vuotaa ilmanputsariin tulevasta huohuotinletkusta. se kovettuu aikojen saatossa ja alkaa fuskaamaan, luultavasti siitä valuu sitten tuohon kaasuläppäkotelon ympärille. ota putsari irti ja ihmettelemigaaa kirjoitti:tulpat on vaihdettu alle 1000km takasi ja johdot on ihan hyvässä mallissa. Sytyspuolta en ole vielä tarkistanut, mutta miten se selittäisi ton vuodon?
Itse huomasin tänään kuinka paljon pelkkä johtojen vaihto voi vaikuttaa auton menohaluihin. Nykimiset puolikaasulla hävisivät oitis. Suosittelen vaihtoa vaikka johdot näyttäisivätkin päältäpäin olevan kunnossa. Vaihdon jälkeen ainakin ovat.migaaa kirjoitti:tulpat on vaihdettu alle 1000km takasi ja johdot on ihan hyvässä mallissa. Sytyspuolta en ole vielä tarkistanut, mutta miten se selittäisi ton vuodon?
Ei, mittarille on oma yksinapainen, ruiskulle isompi kaksinapainen. Näin ainakin kutosessa, eukon nelosesta en muista varmaksi sanoa.Fetisisti kirjoitti: Eli onko lämpöanturi sama kuin joka tulee mittaristolle.